|
|
کدخبر: ۴۸۵۵۹

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: نظر شخصی من این است که فیسبوک جزء مصادیق مجرمانه نیست.

به گزارشامیدبه نقل از تسنیم، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز(جمعه) در حاشیه مراسم ختم والده محمدعلی نجفی رئیس سازمان میراثفرهنگی و گردشگری، در پاسخ به این سوال که اخیرا شما گفته‌اید که علت عدم انتشار روزنامه هم‌میهن را باید از دستگاه قضایی پیگیری کرد، گفت: بنده هنوز نرسیده‌ام که این موضوع را پیگیری کنم.

وی در پاسخ به این سوال که شما اخیراً در جلسه‌ای با اصحاب رسانه صحبت‌هایی مبنی بر رفع فیلتر فیس‌بوک و شبکه‌های اجتماعی کرده‌اید و دیگاه قطعی شما چیست، چرا که انتقادهایی به این سخنان شما شده است، اظهار داشت: بحثاین است که باید نشست و بررسی کرد که این مصادیق مجرمانه است یا خیر.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: من در کمیته‌ای که این مصادیق را تعیین می‌کنند تاکنون شرکت نداشته‌ام، اما به نظرم باید بحثو بررسی کنیم که چه مباحثی مجرمانه هستند و چه مباحثی مجرمانه نیستند.

جنتی در همین خصوص خاطرنشان کرد: نظر شخصی من این است کهفیس‌بوکو یا برخی از شبکه‌های اجتماعی جزء مصادیق مجرمانه نیستند و برخی ارتباطات مثبت هستند. به عنوان مثال من در فیسبوک عضوهایی دارم که ارتباطات سالم و نقطه‌نظرات مثبتی دارند و مثلا در چند روز پیش در مورد عاشورا، فلسفه عاشورا، قیام امام حسین(ع) صحبت‌های خوبی شده است.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار