|
|
کدخبر: ۱۸۵۱۹۸

این سریال که یک سریال ترسناک و جنایی و هیجان انگیز است، توسط امیر حسین ترابی کارگردانی شده.

سریال خون سرد نام سریالی است که  در فیلم نت پخش شده است. این سریال که یک سریال ترسناک و جنایی و هیجان انگیز است، توسط امیر حسین ترابی کارگردانی شده وقسمت اول آن منتشر شده است.در این مطلب از امیدنیوز، خبرهای مربوط به این سریال و همین‌طور اطلاعاتی را که تاکنون از حاشیه و اصل سریال خون سرد منتشر شده می‌خوانید.
 

خلاصه داستان سریال خون سرد

به نوشته خراسان سریال خون سرد با ماجرای تحقیقات سرگرد «امیرعلی طلوعی» با بازی شهرام حقیقت‌دوست روی یک پرونده قاچاق دختران آغاز شد. این سریال در همان قسمت اول قصه را خیلی زود شروع کرد و با نمایش صحنه مبهمی مربوط به مجازات و احتمالا شکنجه یک فرد، در نقطه شروع به تماشاگر نشان داد که قرار نیست با یک قصه پلیسی ساده طرف باشد.
سریال خون سرد پرجزئیات و خوش‌ ریتم آغاز شد و شروع امیدوارکننده‌ای داشت. اتفاق مرموز پایانی که انتهای این قسمت را به اولین سکانس سریال پیوند می‌داد، کشش تماشای ادامه قصه را در مخاطب ایجاد کرد. اگر این مجموعه مانند «حرفه‌ای» در پایان هر قسمت با اتفاقی هیجان‌انگیز و غیرقابل پیش‌ بینی همراه باشد، می‌تواند آن کشش را تا پایان حفظ کند و مخاطب را به دنبال خود بکشاند.
در قسمت اول تا حد زیادی با پلیس قصه یعنی شخصیت «امیرعلی» آشنا شدیم و نوع معرفی کاراکتر او جزو امتیازهای شروع سریال بود. برخلاف او، شخصیت «کسری کیا» با بازی امیر آقایی که دوست «امیرعلی» و پزشک قانونی است، حضور کم رنگ و کم‌اثری در قسمت اول داشت و از او اطلاعات زیادی به تماشاگر داده نشد. طبق خلاصه داستان و اطلاعاتی که پیشتر منتشر شده بود، کاراکتر «کسری» یک پزشک قانونی معمولی نیست و قرار است شاهد مقابله او با عاملان پرونده‌های زن‌آزاری باشیم.
 

تعداد قسمت های سریال خون سرد

این سریال به کارگردانی امیرحسین ترابی و تهیه کنندگی بهن کامیار در ۲۶ قسمت ساخته شده و هر هفته می توانیم شاهد قسمت جدید آن باشیم.
 

دانلود سریال خون سرد

سریال خون سرد قرار است که از تاریخ جمعه 28 مرداد 1401 در فیلم نت اولین قسمت از آن منتشر گردد و  و هر جمعه قسمت جدیدی از این سریال منتشر خواهد شد.

 

رده ی سنی سریال خون سرد

از نکات قابل توجه سریال جدید خون سرد رده بندی سنی آن می باشد که برای اولین بار یک سریال در شبکه نمایش خانگی با رده بندی گروه سنی + 17 سال منتشر میشود تا اینجای کار خون سرد در شبکه نمایش خانگی قرار است یک تابو شکنی کند و صرفا برای رده بندی سنی +17 سال به نمایش درآید باید دید آیا این استقبال از این سریال به خوبی انجام میشود یا خیر؟تجربه قبلا ثابت کرده است که سریال هایی قبلا هم با رده بندی سنی خاصی به نمایش درآمدند هرگز نتوانستند در جذب مخاطب موفق شوند اما چرا همگی اتفاق نظر دارند که خون سرد موفق خواهد شد؟یکی از دلایل آن حضور بازیگران مطرح سینما و تلویزیون در این سریال می باشد و دیگری هم الگو گرفتن از یک سریال موفق آمریکایی …
 

ژانر سریال خون سرد

بر خلاف این روزهای شبکه نمایش خانگی که همگی سریال ها یا در ژانر کمدی و یا درام عرضه میشوند اینبار سریال خون سرد قرار است که یک سبک جدید را وارد این عرصه نماید ،خون سرد در دل خود یک داستان جنایی و پلیسی را جای داده است که پیشتر هم اعلام شده بود که خون سرد قرار است دکستر ایرانی باشد،دکستر یکی از موفق ترین سریال های آمریکایی در ژانر جنایی می باشد که هنوز هم طرفرداران خاص خود را دارد و حال قرار است که خون سرد یک بازسازی موفق از سریال مطرح دکستر باشد که امیر آقایی بازیگر نقش اول آن را قرار است که ایفا کند.
 

بازیگران سریال خون سرد

  • امیر آقایی در نقش دکتر کسری کیا
  • شهرام حقیقت دوست بازیگر نقش امیرعلی طلوعی
  • لیندا کیانی بازیگر نقش لیلا
  • سارا بهرامی
  • نیما شعبان نژاد بازگیر نقش سروش
  • سارا رسول زاده بازگیر نقش سارا
  • سام نوری
  • امیررضا دلاوری در نقش امیر شاهسواری
  • احسان عباسی در نقش آیدین
  • فرخ نعمتی
  • حسن زارعی
  • نادر فلاح
  • حسین سحرخیز
  • جلال فاطمی
  • نیلوفر کوخانی
  • پیام اینانلویی در نقش امید
  • مرتضی تقی زاده
  • مهدی محرابی بازگیر نقش قیاسی
  • الهام ایمانی
  • عارفه معماریان
  • بهار قاسمی بازیگر نقش مهرنوش
  • باسط رضایی و سارا امیری دیگر بازیگرانی هستند که در این مجموعه ایفای نقش کرده‌اند.

 

چکیده بیوگرافی بازیگران سریال خون سرد

  • امیر آقایی
    امیر آقایی (زادهٔ ۱۰ مرداد ۱۳۵۴ در ارومیه)بازیگر اهل ایران و برندهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در فیلم شنای پروانه از سی و هشتمین جشنوارهٔ فیلم فجر است.
    نخستین نقش وی در سینما در فیلم ارتفاع پست به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا بود. او با بازی در فیلم زن دوم شاید به تعبیری متفاوت‌ترین حضورش در سینما را تجربه کرد. آقایی در سریال اولین شب آرامش نیز حضور داشت و ارتباط خوبش با احمد امینی کارگردان این سریال، باعث شد دوباره در ساخته دیگر احمد امینی یعنی بی‌گناهان ایفای نقش کند.
    آقایی همچنین قرار بود در فیلم پایان‌نامه بازی کند به دلیل تغییر نسخه اولیه فیلم‌نامه از بازی در این فیلم انصراف داد. وی در برنامه هفت گفت بابت انصراف از حضور در فیلم پایان‌نامه مبلغ ۱۷۰ میلیون تومان جریمه شده‌است. او با بازی در فیلم‌های «چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت» به کارگردانی وحید جلیلوند، و «کوچهٔ بی‌نام» به کارگردانی هاتف علیمردانی، حضور موفقی در سی و سومین دوره جشنوارهٔ فیلم فجر داشت. سال بعد در همکاری مجدد با وحید جلیلوند با فیلم «بدون تاریخ، بدون امضا» در جشنواره فجر حضور پیدا کرد. وی همچنین نویسندگی فیلم‌نامهٔ فیلم «آرمان شهر» را در کارنامه خود دارد. این فیلم به کارگردانی حسن ناظر در سال ۱۳۹۳ جلوی دوربین رفت. وی برای بازی در فیلم «بدون تاریخ، بدون امضا» نامزد بهترین بازیگر نقش اول مرد از بیستمین دوره جشن بزرگ سینمای ایران شد. همچنین او کاندید دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم بدون تاریخ بدون امضا شد.
     
  • شهرام حقیقت دوست

    شهرام حقیقت دوست، (زاده ۲۷ اسفند ۱۳۵۱ در رشت) بازیگر ایرانی و دانش‌آموختهٔ کارشناسی رشته تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی است.
    شهرام حقیقت دوست بازیگری را از سال ۱۳۷۳ و با تئاتری به نام پسر کارون (امیر دژاکام) آغاز کرد. سپس با بازی در سریال مهر خوبان در سال ۷۴ به تلویزیون آمد. اولین تجربه سینمایی شهرام حقیقت دوست بازی در نقش کوتاهی در فیلم درخت گلابی (داریوش مهرجویی ۱۳۷۶) بود. نخستین حضورهای جدی او در تلویزیون را می‌توان در سریال‌های خط قرمز (۱۳۷۹) و داستان یک شهر-ساخته اصغر فرهادی- دید. از آثار مشهور او در آغاز فعالیت سینمایی می‌توان به عطش(حسین فرحبخش) و جنایت(محمدعلی سجادی) اشاره کرد، که برای جنایت (فیلم) نامزد جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد در هفتمین جشن خانه سینما شد.هفتمین جشن سینمای ایران در عرصه تئاتر بازی او در هشت اثر حسین کیانی از جمله تکیه ملت و مشروطه بانو و کاندیدایی بهترین بازیگر جشنواره تئاتر فجر برای نمایش ابرهای پشت حنجره رضا گوران قابل ذکر است. از دیگر فیلم‌هایی که حقیقت دوست در آن‌ها ایفای نقش کرده می‌توان به این آثار اشاره کرد: چند می‌گیری گریه کنی، سنگ، کاغذ، قیچی، کلاشینکف (سعید سهیلی)، هیلانه، زرد، لابی، زیر سقف دودی (پوران درخشنده)، عطر داغ، معکوس، آنجا همان ساعت (سیروس الوند) و قاتل و وحشی (حمید نعمت‌الله). او برای بازی در زیر سقف دودی کاندیدای جایزه از جشنواره نیس فرانسه شد.
     
  • سارا بهرامی
    سارا بهرامی (زادهٔ ۲ بهمن ۱۳۶۱) بازیگرِ تئاتر و سینما اهل ایران است. او در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم دارکوب موفق به کسب سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن شد. 
    وی فارغ‌التحصیل رشته تئاتر است و از ۹ سالگی با ثبت‌نام در کلاس‌های تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان وارد این عرصه شد. او که در نمایش‌هایی چون «راهزنان»، «متولد ۱۳۶۱»، «اگر..»، «هم‌هوایی»، «مخمصه» و… بازی کرده‌است، در سال ۱۳۹۲ با بازی در مجموعه تلویزیونی پروانه به شهرت رسید.
    وی اولین کار سینمایی خود را در سال ۱۳۸۸ با فیلم ایرانی-فرانسوی «تهرون» به کارگردانی نادر تکمیل همایون تجربه کرد. او برای اولین بار به سبب بازی در فیلم ایتالیا ایتالیا به کارگردانی کاوه صباغ زاده نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن در سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر و جشن منتقدین و نویسندگان سینمای ایران شد. همچنین وی توانست در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم دارکوب موفق به کسب سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن شود.
     
  • نیما شعبان نژاد
    نیما شعبان‌نژاد (زاده ۲۱ اردیبهشت ۱۳۶۶ کلن، آلمان) بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون اهل ایران است.
    شعبان‌نژاد در ۲۱ اردیبهشت ۱۳۶۶ در کلن آلمان در خانواده‌ای ایرانی متولد شد. ۳ سال و نیم داشت که به همراه خانواده در ایران ساکن شد. مادرش نقاش و پدربزرگش «محمد پناهنده» از عکاسان شناخته شده‌است. او فارغ‌التحصیل رشتهٔ کارگردانی تئاتر می‌باشد. و از سال ۱۳۸۳ به شکل حرفه‌ای، کار خود را در زمینه بازیگری تئاتر آغاز کرده‌است.
    پای او توسط محمد زیکساری که خود در برنامه تلویزیونی «خندوانه» نقش «استاد کهنمویی» را بازی می‌کند به خندوانه باز شده‌است. وی در مجموعه خندوانه در شخصیت‌های مختلفی به ایفای نقش پرداخته‌است.
     
  • لیندا کیایی
    لیندا کیانی (زاده ۲۳ شهریور ۱۳۵۹) بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی است.
    لیندا کیانی در ۲۳ شهریور ۱۳۵۹ در آبادان متولد شد. وی دارای یک خواهر و ۴ برادر است. کیانی دوره کارشناسی ارشد فلسفه را در دانشگاه مفید گذرانده‌است. فعالیت‌های هنری را با شرکت در دوره‌های آموزش بازیگری در کلاس‌های آموزشی تحت نظارت محمدرضا شریفی‌نیا و آزیتا حاجیان آغاز کرد. پس از این دوره، در کلاس‌های آموزشگاه بازیگری سمندریان و کلاس‌های فن بیان خانم مهتاب نصیرپور شرکت کرد؛ و با معرفی شریفی نیا، وارد مجموعه بازیگران سریال تلویزیونی ساعت شنی شد و با بازی در این مجموعه تلویزیونی در نقش مهتاب، توجه علاقه مندان سینما را به بازی و توانایی‌های خود جلب کرد.
  • امیررضا دلاوری
    امیررضا دلاوری (زادهٔ ١٧ مرداد ١٣۵۵) بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است که کار خود را با فیلم متولد ماه مهر آغاز کرد.
    او در سال ۷۴ نخستین کار تصویری اش را انجام داد که در واقع یک کلیپ موسیقی ساخته مسعود آب پرور بود و از این راه به دفاتر دیگر معرفی شد و بالاخره کار خود را با سریال مهر خوبان و ترور شروع کرد؛ و باما چند نفر چهره شد.
    او جزو ۵۲۰ هنرمندی بود که از محمد سرافراز بابت انتصاب علی اصغرپورمحمدی به عنوان معاون جدید سیما قدردانی کردند.
 

عوامل سریال خون سرد

  • ​کارگردان : امیرحسین ترابی
  • نویسندگان : علیرضا عطاالله تبریزی، محمدمهدی عزیزمحمدی، احسان ابراهیمی و امین فرشادمهر
  • تهیه‌کننده : بهمن کامیار
  • تدوین‌گر : نیما جعفری جوزانی
  • فیلمبردار : محمد رسولی

 

چکیده بیوگرافی عوامل سریال خون سرد

  • امیرحسین ترابی
    امیرحسین ترابی کارگردان و نویسنده است. او فارغ التحصیل کارشناسی کارگردانی سینما و فوق لیسانس رشته پژوهش هنر است.از سال 70 با دستیاری کارگردانی وارد سینما شد و تا سال 80 در سینمای ایران برنامه ریزی و دستیاری می کرد و از آن به بعد به صورت مستقل کارگردانی را آغاز کرد. در این سال ها هزاران تیزر تبلیغاتی، پنج شش تله فیلم، 13 فیلم کوتاه و برنامه های متعدد برای تلویزیون ساخته است که مهم ترین و معروف ترین آن ها سری اول سریال شاید برای شما هم اتفاق بیفتد است. ترابی کارگردانی و نویسندگی فیلم سینمایی هزارتو را نیز در کارنامه هنری خود دارد.

     
  • بهمن کامیار
    بهمن کامیار (زاده ۱۴ بهمن ۱۳۵۹ - بیرجند) نویسنده، کارگردان، فیلم‌نامه‌نویس و تهیه‌کننده سینما اهل ایران است. بهمن کامیار عضو رسمی انجمن تهیه‌کنندگان مستقل سینمای ایران است.




     

 

 

 

 

 

 
 
 
 
 

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار