|
|
کدخبر: ۱۰۹۵۳۱

محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هفته گذشته از سمتش کناره‌گیری کرد.

به گزارشامیدبه نقل از مهر، با این حال پس از کنار رفتن رویانیان، اعضای هیات مدیرهباشگاه پرسپولیسکه اختلافات زیادی با رویانیان داشتند، علی پروین را به عنوان سرپرست باشگاه انتخاب کردند تا امور باشگاه را در اختیار بگیرد. پروین در شرایطی به عنوان سرپرست باشگاه پرسپولیس انتخاب شد که چند ماه پیش و زمانی که محمد رویانیان در روسیه حضور داشت توسط همین اعضای هیات مدیره و طی صورتجلسه ای به عنوان مدیرعامل انتخاب شده بود اما تلاش های رویانیان اجازه نداد در آن مقطع این صورتجلسه رنگ واقعیت به خود بگیرد.

با تغییرات اخیر همه پذیرفتند کهعلی پروینسرپرست باشگاه پرسپولیس شود اما این پایان کار نبود و برخی افرادی که به دنبال حضور در پرسپولیس بودند تلاش های شان را برای نزدیک شدن به وزارت ورزش و جوانان آغاز کردند. البته برخی پیشکسوتان این باشگاه هم برای حضور در پرسپولیس و قبول مدیرعاملی شروطی گذاشتند که تاکنون از سوی وزارت ورزش و جوانان با واکنشی مواجه نشده است.

در این میان اما اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تلاش کردند تا به طور شفاهی هم که شده علی پروین را به عنوان مدیرعامل معرفی کنند. در همین رابطه محمدصادق اکبری که رئیس هیات مدیره این باشگاه است با محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان نشستی داشت و بعد از آن اعلام شد وزیر با مدیرعاملی پرسپولیس موافقت کرده است.

این اظهار نظر در حالی مطرح شد که در گفت و گو با برخی مسئولان وزارت ورزش و جوانان دریافت محمود گودرزی تنها با سرپرستی علی پروین و حمایت از تصمیمات هیات مدیره موافقت کرده و صحبتی مبنی بر مدیرعامل شدن علی پروین مطرح نشده است. با این حال حتی اگر بپذیریم که وزیر ورزش با مدیرعاملی پروین موافقت کرده است، تا زمانی که حکم رسمی وی از سوی وزارت ورزش و جوانان اعلام نشود نمی توان وی را مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خطاب کرد.

در این مورد گفته می شود این احتمال وجود دارد بزودی تغییراتی در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس صورت گیرد و فرد دیگری به عنوان مدیرعامل این باشگاه معرفی شود. بنابراین تا آن زمان علی پروین سرپرست باشگاه پرسپولیس است مگر اینکه وزارت ورزش حکم رسمی مدیرعاملی او را مثل همه مدیران عامل قبلی صادر کند. این وزارتخانه اگر می خواهد حرف و حدیثها پیرامون باشگاه پرسپولیس و مدیرعاملی پروین تمام شود، باید حکم رسمی مدیرعامل وی را اعلام کند. در غیر این صورت با اظهار نظر رسانه‌ای اعضای هیات مدیره نمی توان یکی را به عنوان مدیرعامل باشگاه پذیرفت.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار