|
|
کدخبر: ۱۲۳۷۵۲

رویانیان: از رئیس هیات مدیره خواسته‌ام جلسه فوق‌العاده‌ای بگذارد تا در حضور خودم میزان درآمدها، بدهی‌ها و هزینه‌های باشگاه بررسی شود.

به گزارشامیدبه نقل از مهر،پرسپولیس، بازیکنان، مدیران و هوادارانش در ادامه هفته‌های پر فراز و نشیبی که داشتند، در این هفته رو به پایان هم درگیر اتفاقات و حواشی زیادی شدند. حواشی که با اعتصاب دوباره بازیکنان این تیم و امتناع آنها از تمرین آغاز شد و تا تکرار صحبت‌های ضد و نقیض درباره میزان بدهی‌های به جای مانده باشگاه پرسپولیس از زمان رویانیان ادامه داشت.

اعتصاب دوباره پرسپولیسی‌ها و بیانیه‌ای که دادند

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس پنجشنبه گذشته برای سومین‌بار در اعتراض به اوضاع مالی این باشگاه و دریافت نکردن مطالبات‌شان دست به اعتصاب زده و با وجود حضور در ورزشگاه از انجام تمرین خودداری کردند. در همین رابطه آنها بیانیه‌ای هم صادر کرده و در آن تاکید کردند که شرمنده هوادارانیم و نمی‌دانیم چگونه از آنها پوزش بطلبیم اما این قول و این اطمینان را می‌دهیم که با اتخاذ تصمیم مناسب و عزمی راسخ کاری کنیم که در نهایت این روزهای تلخ تبدیل به روزهای خاطره انگیز شود.

جدایی ولاسکو از والیبال ایران

به دنبال درخواست رئیس جمهور، مردم و فدراسیون والیبال آرژانتین مبنی بر بازگشت خولیو ولاسکو به این کشور و البته تمایل خود این مربی، فدراسیون والیبال با قطعی همکاری با وی موافقت کرد. در این زمینه داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال جمعه گذشته این جدایی را قطعی اعلام کرد.

بدهی ۶۰ میلیاردی پرسپولیس و درخواست رویانیان

علی پروین، سرپرست باشگاه پرسپولیس جمعه گذشته در حاشیه تمرینات این تیم درباره اینکه گفته می‌شود پرسپولیس ۶۰ میلیارد بدهی دارد، گفت: فکر می‌کنم بدهی‌ها در همین حدود است. در رابطه با میزان بدهی‌های پرسپولیس امارویانیانهم جمعه گذشته اعلام کرد که از رئیس هیات مدیره خواسته‌ام جلسه فوق‌العاده‌ای بگذارد تا در حضور خودم میزان درآمدها، بدهی‌ها و هزینه‌های باشگاه بررسی شود.

استقلال بالاتر از آژاکس و رم

فدراسیون بین‌المللی تاریخ و آمار فوتبال شنبه گذشته رده‌بندی برترین تیم‌های باشگاهی در اولین ماه سال میلادی جاری را اعلام کرد. بر این اساس تیم استقلال هم‌رده با گالاتاسرای ترکیه و بالاتر از تیم‌هایی نظیر بایرلورکوزن، آژاکس، رم، پورتو و سائوپائولوی برزیل در این رتبه پنجاه‌ و پنجم دنیا قرار دارد. در واقع استقلال با ۱۲ پله صعود صاحب این جایگاه شده است. ضمن اینکه استقلال تنها ایرانی بین ۱۰ تیم برتر آسیا محسوب می‌شود.

رویانیان گزارش داد!

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس گزارش عملکرد و فعالیت‌های انجام شده از سوی خود در دوران مدیریتش در این باشگاه تهرانی را منتشر کرد. بر اساس گزارش منتشر شده وی طی سه فصل، ۷ میلیارد تومان کمک مالی گرفته است. میزان بدهی‌های پرداخت شده از ادوار گذشته ۶ میلیارد تومان بوده است ضمن اینکه میزان بدهی‌های باقی مانده نیز ۵ میلیارد تومان است.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار