|
|
کدخبر: ۱۳۷۷

ولاسکو:

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: باعثغرور است که سرمربی تیم ملی آلمان برای بازی با ما احساس نگرانی می‌کند.

به گزارشامیدنیوزبه نقل از تسنیم، خولیو ولاسکو در نشست مطبوعاتی پیش از بازی ۲ تیم ایران و آلمان گفت: گذشته‌ها گذشته است. اگر بخواهیم به گذشته فکر کنیم و در مورد آن حرف بزنیم برای ما مشکل‌ساز می‌شود. ما یک‌سری بازی خوب انجام دادیم و خیلی‌ها به‌خاطر این بازی‌ها به ما تبریک گفتند ولی در حال حاضر باید فکرمان را روی بازی با آلمان بگذاریم و خوب عمل کنیم. شرایط این بازی با بازی‌های گذشته کاملاً متفاوت است.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران با بیان اینکه «بعد از پایان لیگ جهانی والیبال باید جشن بگیریم»، افزود: من هم مثل مربی تیم ملی آلمان از بازیکنانم خواسته‌ام که خوب بازی کنند. اگر این بازی خوب باعثشد که ما برنده شویم عالی است ولی اگر برنده نشدیم باید به‌دنبال دلایل آن باشیم.

خولیو ولاسکو در مورد تیم ملی آلمان گفت: آلمان‌ها تیم قدرتمندی دارند و ما یک بار در جام واگنر به آنها باخته‌ایم. حالا باید نشان دهیم که در سطح بالایی بازی می‌کنیم. برای ما باعثغرور است که سرمربی تیم ملی آلمان برای بازی با ما احساس نگرانی می‌کند. ما افتخار می‌کنیم که والیبال ایران در تمام ابعاد مثل لیگ، تیم ملی و فدراسیون یک حرکت بزرگ را شروع کرده است.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار