|
|
کدخبر: ۱۴۵۸۵۰

جام جهانی کشتی آزاد - آمریکا

خبرگزاری تسنیم: تیم ملی کشتی آزاد روسیه در اولین دیدار خود برابر مغولستان به تساوی رسید.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، تیم ملی کشتی آزاد روسیه که با نفرات دوم و سوم جام یارگین راهی جام جهانی کشتی آزاد در لس آنجلس آمریکا شده است در نخستین دیدار خود برابر تیم ملی کشتی آزاد مغولستان به تساوی ۴ بر ۴ رسید.

آزادکاران روسیه در این دیدار از نگاه امتیازات فنی در نهایت با نتیجه ۱۹ بر ۱۴ مغول ها را شکست داد اما این نتیجه تا حدود زیادی، بسیاری را از قهرمانی این تیم در این دوره از مسابقات نا امید کرد.

روسیه که در این رقابت ها نفرات اصلی خود مانند جمال اولتار سلطانوف، گویگوریف، گاتسالوف، سارگوش، علی یف، ماخوف و گاتسالوف را به همراه ندارد دل به کشتی های لبدوف دارنده مدال طلای جهان در وزن نخست بسته بودند که این کشتی گیر نیز در برابر حریف مغولستانی در نهایت با نتیجه ۱۰ بر ۶ مقابل بوتمولد نومین شکست خورد تا نا آمادگی خود را به رخ مربیان روسیه بکشاند.

روسیه در دومین دیدار خود نیز با نتیجه ۷ بر یک تیم کشتی آزاد اوکراین را برد. این دیدار در شرایطی برگزار شد که روس ها تغییرات زیادی را در ترکیب خود ایجاد کرده بودند و در نهایت هم با نتیجه فنی ۲۳ بر ۸ پیروز میدان شدند.

در این گروه ژاپنی ها در اولین دیدار خود با حساب ۵ بر ۳(امتیاز فنی ۱۹ بر ۱۷) برابر گرجستان پیروز شدند. با این حال ژاپنی ها در دیدار دوم مقابل تیم مغولستان با حساب ۴ بر ۴(۲۱ بر ۱۷ به سود مغولستان) به تساوی رسیدند تا همچنان امیدوارانه به ادامه رقابت در این گروه بیندیشند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار