|
|
کدخبر: ۱۴۵۸۸۷

انتظار همه از استقلال بیش از این بود

خبرگزاری تسنیم: کارشناس فوتبال ایران گفت: اگر سپاهان در دقیقه ۹۰ الهلال را شکست می دهد دلیل بر خوب بودن کرانچار نیست و یا اگر استقلال ۲ شکست متحمل می شود مقصرش قلعه نویی نیست.

بیژن ذوالفقار نسب در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمدر مورد عملکرد ۴ نماینده ایران در هفته دوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: همه از استقلال انتظار بیشتری داشتند، با توجه به بازیکنان، تجربه، تماشاگر و امکاناتی که این تیم دارد اما در ۲ بازی اول کاملاً ناکام بوده است. وضعیت سپاهان اما ۵۰ - ۵۰ است و پیروزی مقابل الهلال یک برد استثنایی برای این تیم محسوب می شود.

وی در ادامه افزود: تراکتورسازی با ۴ امتیازی که به دست آورده شرایط خوبی دارد و فقط باید ۲،۳ بازیکن باتجربه به این تیم اضافه شوند، چون این تیم به بازیکن باتجربه نیاز دارد. فکر می کنم در میان نمایندگان ایران فولاد بهترین عملکرد را داشته ولی در مجموع از الان نباید در مورد تیم های ایرانی قضاوت کرد. همین استقلال که در ۲ بازی اول شکست خورده می تواند در ۴ بازی آینده پیروز شود و به دور بعد صعود کند. در کل عملکرد نمایندگان ایران رضایت بخش نیست اما خیلی هم بد نیست.

کارشناس فوتبال کشورمان در مورد اینکه چرا نمایندگان ایران مقابل تیم های قطری به مشکل می خورند، اظهار داشت: قطری ها هم بازیکنان خوبی به خدمت می گیرند و هم مربیانی خوب. آنها برای میزبانی جام جهانی برنامه ریزی ویژه ای دارند و از مشاوران قدرتمندی هم استفاده می کنند اما در کنار این مسائل نمی شود مسئله انگیزه جوانان آنها را حل کرد. قطری ها نمی توانند همیشه به بازیکنان خارجی متوسل شوند.

ذوالفقار نسب تصریح کرد: موفقیت و عدم موفقیت یک تیم فقط به داشتن مربی ایرانی و یا خارجی نیست بلکه مجموعه عوامل در موفقیت آن تاثیرگذار است. به نظر من فرقی ندارد که مربی تیم های ما در آسیا ایرانی باشد یا خارجی. الان اگر سپاهان در دقیقه ۹۰ الهلال را شکست می دهد دلیل بر خوب بودن کرانچار نیست و یا اگر استقلال ۲ شکست متحمل می شود مقصرش قلعه نویی نیست.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار