|
|
کدخبر: ۱۴۶۰۳۴

خبرگزاری تسنیم: سرمربی ایتالیایی رئال مادرید از پیروزی تیمش در ورزشگاه روسالدا ابراز رضایت کرد و گفت که تیمش برای جدال با رقیب بارسلونا در لالیگا آماده است.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، کارلو آنچلوتی در واکنش به پیروزی یک بر صفر تیمش در خانه مالاگا که جایگاه کهکشانی ها را در صدر جدول رده بندی لالیگا تثبیت کرد، اظهار داشت: بازی سختی بود. مالاگا فشار زیادی بر ما وارد آورد اما با این وجود حتی می توانستیم گل دوم را هم بزنیم، هر چند با بدشانسی قادر به انجام این کار نشدیم. زمانی که نتیجه یک بر صفر است همیشه احساس خطر و ناامنی می کنید. اعتراف می کنم از نظر زیبایی و فنی بازی سطح بالایی را شاهد نبودیم اما با این حال نگرش بازیکنانم نسبت به این بازی فوق العاده بود و عملکرد دفاعی آنها قابل قبول.

آنچلوتی افزود: این یک نتیجه خوب و مهم بود، چون بردن در روسالدا کار آسانی نیست اما ما از پس این کار برآمدیم. ما موقعیت های پرشماری برای یکسره کردن کار مالاگا داشتیم اما در زدن ضربات آخر ضعیف عمل کردیم. این یک بازی عادی برابر یک تیم بسیار باانگیزه بود البته تمام تیم ها در این مقطع از فصل باانگیزه هستند. باید از مالاگا به خاطر بازی که انجام داد هم تقدیر شود، چون این تیم ما را تحت فشار زیادی قرار داده بود.

کارلتو در باره وضعیت تیمش در آستانه ال کلاسیکو نیز تصریح کرد: تیم با ثبات بازی می کند. همانطور که قبلاً هم گفته ام، در بعضی دیدارها نیاز است که ما با قدرت های مختلفی بازی کنیم. نگرش بازیکنان ما در خط دفاع عالی بوده است و آنها واقعاً سختکوش هستند و فکر می کنم این تیم برای بازی در ال کلاسیکو آماده است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار