|
|
کدخبر: ۱۴۶۴۱۲

ابراهیم علیدخت:

سرمربی سابق تنیس روی میز ایران گفت: نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان نشان داد که مربی به اندازه ای که شعار می داد اختیار تام نداشت.

ابراهیم علیدخت در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاراناذعان داشت: بحثاصلی و آنچه در انتخاب افراد اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان اهمیت دارد این است که بازیکنان در چه شرایطی انتخاب شده اند؟

ابتدا نوشاد و نیما عالمیان را کنار گذاشتند، درست است که اگر مسابقه انتخابی می دادند بازهم انتخاب می شدند اما اینکه آنها را از اول کنار گذاشتند، بعد هم اعلام کردند دو نفر بعد را نیز انتصاب می کنیم انگیزه سیار بازیکنان از بین رفت.

وی ادامه داد: سوال من اینجاست که نقش مربی در انتخاب نفرات کجا بود؟ مگر نمی گفتند سرمربی اختیار تام دارد پس چرا نظر وی تأثیری در نفرات نداشت؟ چرا واحد مالمیری را خط زدند آیا حذف نام وی به این دلیل بود که انتخاب نشدن مهران احمدی را توجیه کنند؟

علیدخت اضافه کرد: بعد از پوریا عمرانی، مهران احدی بالاترین امتیاز را داشت چرا نام وی در لیست بازیکنان نیست؟ مگر از قبل اعلام نکرده بودند دو نفر را انتصاب می کنیم پس چرا فقط یک نفر را انتصاب کردند؟

اولین المپیکی تنیس روی میز کشورمان خاطرنشان کرد: من از ۵ ماه قبل، پیش بینی چنین وضعیتی را کرده بودم نه تنها من بلکه جامعه پینگ پنگ همه آگاه هستند، پس نباید به شعور آنها توهین کرد و اعلام کنیم اختیار تام داریم به جای این حرف بگویند که می خواهیم به فدراسیون کمک کنیم، سفر برویم یا هر چیز دیگراما نگوییم همه چیز در دست ماست، از طرفی اعلام می کنند اختیار تام دارند از سوی دیگر نفراتی انتصاب می شوند که نظر شخص سرمربی نیست.

البته در بخش بانوان هم همین قضیه وجود داشته، نفراتی انتصاب شده اند که با نظر سرمربی متفاوت است بدتر از آن این که سرمربی درجلسه کمیته فنی هم غایب بوده و تصمیمات در غیاب وی گرفته شده است.

سرمربی سابق تنیس روی میز کشورمان تاکید کرد: از سوی دیگر وقتی از مسابقات باز می گردند این مربی است که باید پاسخگو باشد وقتی وی نفرات را انتخاب نکرده چه می تواند بگوید؟

دراین میان تنها به تنیس روی میز کشور لطمه می خورد واز نظر من باید وزارت ورزش وراد عمل شود وفکری به حال وضعیت این رشته ورزشی کند.

مربی با سابقه تنیس روی میز کشورمان اظهار داشت: متاسفانه شرایطی که فدارسیون به وجود آورده و از افرادی استفاده می کند که فقط بله می گویند چگونه می خواهند برنامه هایی را که وعده داده و محقق نشده توجیه کنند.

ما قرار بود امسال مدال بگیریم، وعده داده بودند درکمپ های چین، مراکش واتریش و… اردو می زنیم، درایران نمی توانند اردو بگذارند، از تمرین در اسپانیا صحبت می کنند!

علیدخت در بخش دیگری از سخنان خود به گروه بندی ایران درمسابقات قهرمانی جهان اشاره کرد ودر این باره گفت: خوشبختانه ایران درگروه خوبی در مسابقات قهرمانی جهان قرار گرفته که موقعیت خوبی است وآن را به فال نیک می گیریم امیدواریم که بتوانیم نتیجه بگیریم فرقی ندارد که به نام چه کسی تمام شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار