|
|
کدخبر: ۱۴۶۴۱۷

هفته بیست و هشتم سری A ایتالیا

خبرگزاری تسنیم: تیم فوتبال میلان در دیداری خانگی مقابل پارما تن به شکست داد تا همچنان در میانه جدول باقی بماند.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، هفته بیست و هشتم سری A باشگاه های ایتالیا عصر امروز(یک شنبه) با ۴ دیدار پیگیری شد که طی آن تیم های پارما، لاتزیو، لیورنو و ساسولو مقابل رقبای خود به پیروزی رسیدند.

در یکی از این دیدارها میلان در ورزشگاه سن سیرو پذیرای پارما بود. روسونری که در این بازی از دقیقه ۶ در پی اخراج کریستیان آبیاتی، دروازه بان خود ۱۰ نفره به بازی ادامه می داد با نتیجه ۴ بر ۲ مقابل میهمانش شکست خورد.

برای پارما آنتونیو کاسانو(۹ - پنالتی و ۵۱)، آمائوری(۷۸) و جاناتان بیابیانی(۴ + ۹۰) موفق به گلزنی شدند. شاگردان سیدروف هم توسط عادل رامی(۵۷) و ماریو بالوتلی(۷۶ - پنالتی) به گل رسیدند.

پارما با این برد ۴۶ امتیازی شد و به مکان پنجم جدول صعود کرد. میلان هم با پذیرفتن این شکست ۳۵ امتیازی باقی ماند و در جایگاه یازدهم قرار گرفت.

در سایر دیدارهای برگزارشده عصر امروز نتایج زیر رقم خورد:

کالیاری صفر - لاتزیو ۲

لیورنو ۲ - بولونیا یک

ساسولو ۳ - کاتانیا یک

امشب همچنین ۲ دیدار برگزار می شود که فیورنتینا در خانه اش از کیه وو ورونا پذیرایی می کند و جنوا میزبان یوونتوس صدرنشین است.

پرونده هفته بیست و هشتم سری A ایتالیا فردا شب(دوشنبه) با ۲ دیدار بسته می شود که در بازی اول تورینو در دیداری خانگی به مصاف ناپولی می رود و در آخرین بازی هفته رم و اودینزه در ورزشگاه المپیکو رم با هم روبرو خواهند شد.

در حال حاضر در جدول رده بندی این رقابت ها یوونتوس با ۷۲ امتیاز صدرنشین است و تیم های رم و ناپولی به ترتیب با ۵۸ و ۵۵ امتیاز در مکان های دوم و سوم ایستاده اند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار