|
|
کدخبر: ۱۴۶۶

در ادامه رقابت‌های وزنه‌برداری دانشجویان جهان در کازان روسیه، امین زارعی نماینده دسته ۹۴ کیلوگرم کشورمان با حدنصاب مجموع ۳۶۷ کیلوگرم در مکان پنجم ایستاد.

به گزارشامیدنیوزبه نقل از سایت فدراسیون وزنه برداری، زارعی در حرکت یکضرب کار خود را با مهار وزنه ۱۶۱ کیلوگرمی آغاز کرد و بعد از آن وزنه ۱۶۶ کیلوگرمی را بالای سر برد اما در حرکت سوم مقابل وزنه ۱۷۱ کیلوگرمی ناکام بود تا در در میان ۱۴ شرکت کننده این وزن در رده چهارم بایستد.

نماینده جوان کشورمان در حرکت دوضرب هم ابتدا وزنه ۱۹۵ کیلویی را مهار کرد و سپس، با دو بار تلاش وزنه ۲۰۱ کیلوگرمی را به نام خود به ثبت رساند تا به حدنصاب مجموع ۳۶۷ کیلوگرم برسد. زارعی با این وزنه ها پس از وزنه بردارانی از روسیه، قزاقستان، آمریکا و لیتوانی در رده پنجم ایستاد.

در این وزن الکساندر ایوانف از روسیه با مهار وزنه های ۱۸۱ در یکضرب و ۲۱۴ در دوضرب، با حدنصاب مجموع ۳۹۵ کیلوگرم هر سه رکورد یونیورسیاد جهانی روسیه را شکست و با اقتدار روی سکوی قهرمانی ایستاد. نفر دوم الکساندر زایچیکوف قراق بود که به رکورد مجموع ۳۷۵ کیلوگرم رسید. جیمز فاریس آمریکایی و استانولیس لیتوانیایی هم با ۵ کیلوگرم برتری نسبت به نماینده کشورمان به ترتیب سوم و چهارم شدند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار