|
|
کدخبر: ۱۴۶۶۱۴

تمام پنالتی های لیورپول درست نبودند

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد پس از شکست سنگین خانگی تیمش برابر لیورپول اعتراف کرد از شیوه بازی شیاطین سرخ ناامید شده است.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، دیوید مویس پس از تماشای شکست خانگی ۳ بر صفر مردانش برابر لیورپول که منجر به سقوط شیاطین سرخ به رده هفتم جدول شد به سایت باشگاه منچستریونایتد گفت: همه مایوس شده اند، تمام هواداران منچستریونایتد، چون ما در این بازی نتیجه نگرفتیم و ناامیدکننده تر از آن شیوه ای بود که گل های بازی به ثمر رسید.

وی با طرح این مدعا که تمام پنالتی های اعلام شده از سوی داور به سود لیورپول درست نبوده است، گفت: ما در نیمه اول به اندازه کافی خوب بازی نکردیم اما بازی مان آنقدرها هم بد نبود که با یک گل خورده نیمه اول را به پایان برسانیم.

مویس خاطر نشان کرد: به نظر من منچستریونایتد می توانست نمایش درخشان تری داشته باشد و در نیمه دوم به بازی برگردد اما قبل از آنکه حتی ما به خودمان بیاییم یک پنالتی دیگر به لیورپول داده شد. اوضاع در این بازی به هیچ عنوان بر وفق مراد ما نبود.

سرمربی منچستریونایتد تاکید کرد: حتی زمانی که با ۲ گل عقب بودیم هم در یک مقطع بازی خوبی انجام دادیم و تلاش کردیم به بازی برگردیم و یکی، دو موقعیت نصفه و نیمه هم داشتیم اما این کافی نبود. در همین حال یک بازیکن مان هم اخراج شد و وضعیت را بدتر از آن چیزی که بود کرد. لیورپول پنالتی(سوم) را از دست داد اما ۱۰ نفره شدن ما کار را بسیار سخت کرده بود. این بازی از هر لحاظ ناامیدکننده بود.

مویس در ادامه به تمجید از هواداران منچستریونایتد پرداخت که تا آخرین لحظه از بازی دست از حمایت از تیم خود نکشیدند و ابراز امیدواری کرد مردانش این شکست خانگی را با پیروزی برابر المپیاکوس در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و صعود به دور بعد رقابت ها جبران کنند.

مویس که تیمش در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه ۲ بر صفر به المپیاکوس باخته است، عنوان کرد: هواداران فوق العاده بودند و به خاطر حمایتی که در تمام طول بازی نشان دادند لیاقت بهترین تعریف و تمجیدها را دارند. اگر آنها همین حمایت را از ما در بازی چهارشنبه شب داشته باشند، شانس زیادی به ما برای صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان اروپا می دهند. بازیکنان همه به اهمیت این بازی واقف هستند و می دانند که وظیفه شان در بازی مقابل حریف یونانی چیست. امیدوارم به چیزی که می خواهیم برسیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار