|
|
کدخبر: ۱۴۶۸۳۱

اگر بخواهم حرف بزنم مسائل زیادی برای گفتن دارم

خبرگزاری تسنیم: مربی تیم ملی کاراته گفت: برخی دوستان مانند مهدی عموزاده خودشان را دوست ما می خوانند ولی مطالبی را بیان می کنند که به عقیده من اصلا بیان آنها صحیح نیست.

حسین روحانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمدر پاسخ به برخی انتقادات به نحوه گزینش کادر فنی تیم ملی کاراته اظهار داشت: من در این مدت تنها نگاه کردم و اساتید و برخی دوستان صحبت کردند. هر کسی به نحوی دوست دارد در تیم ملی باشد و برای من تمام این عزیزان قابل احترام هستند اما اگر قرار باشد من هم حرف بزنم، مسائل زیادی برای گفتن دارم.

وی افزود: بهتر این است که خیر و صلاح کاراته و تیم ملی را در نظر بگیریم و به موفقیت در مسابقات آسیایی اینچئون و رقابت های جهانی آلمان فکر کنیم.

او ادامه داد: جامعه کاراته مانند یک مدرسه است که در آن استاد و شاگرد و مدیر وجود دارد. حالا مسئولین فدراسیون تصمیم گرفتند کادر فعلی تیم را هدایت کند. نباید برخی دوستان این گونه جبهه بگیرند. چرا به جای تخریب نمی آیند به تیم کمک کنند و به فکر آینده کاراته باشند؟ برای تمام مربیان احترام قائلم اما باید اشاره کنم که سال ها تیم در دستان مربیان سازنده بود و نتیجه آن را دیده ایم. مگر وحید خواجه حسینی سازنده بود که آن نتایج تاریخی را برای کاراته کسب کرد؟ هر چند که در آن برهه نیز حاشیه را وارد تیم کردند و کاری با این مربی کردند که دیگر انگیزه ای برای ادامه فعالیت نداشت.

مربی تیم ملی کاراته عنوان کرد: دقیقا آن شرایط را درک کرده ام و تا جایی که از دستم بر بیاید اجازه نمی دهم حاشیه را به همان ترتیب وارد تیم کنند. از همه اعضای خانواده کاراته می خواهم دلسوز تیم ملی باشند و در راه رسیدن به موفقیت کمک مان کنند. از آنها می خواهم که آرامش را حکم فرما کنند و از جوسازی بپرهیزند. برخی ها اگر با حسین روحانی مشکل دارند بدانند که اینجا جای ضربه زدن به من نیست زیرا ناخواسته به تیم ملی ضربه خواهند زد.

روحانی خاطرنشان کرد: هیچ وقت یادم نمی رود وقتی از مسابقات صربستان بازگشتم با وجودی که کلی مدال برای کشورم به دست آورده بودم، ۲ تن از اساتید در یک برنامه تلویزونی ۴۵ دقیقه تمام به من حمله کردند. کجای دنیا دیده اید که با قهرمانان شان این گونه برخورد کنند؟ با تمام این تفاسیر من و همکارانم در تیم ملی اصلا به دنبال جبران این حرف و حدیثها نیستیم و در تیم ملی بین ملی پوشان تبعیض قائل نمی شویم. برخی دوستان مانند مهدی عموزاده خودشان را دوست ما می خوانند ولی مطالبی را بیان می کنند که به عقیده من اصلا بیان آنها صحیح نیست.

مربی تیم ملی تصریح کرد: اخیرا برخی سایت های غیر رسمی که به عقیده من نباید به آنها زیاد توجه کرد هم شروع کرده اند به انتقاد از فدراسیون که واقعا جای تاسف دارد. در این شرایط به جای اینکه به فکر موفقیت تیم ملی باشند دائما در حال تخریب هستند. به هرحال باز هم از اهالی کاراته می خواهم که به تیم ملی کمک کنند و موفقیت تیم را در بازی های آسیایی اینچئون و رقابت های جهانی آلمان هدف اصلی بدانند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار