|
|
کدخبر: ۱۴۷۰۷۲

خبرگزاری تسنیم: مصدومیت ستاره فرانسوی خط حمله رئال مادرید آنقدر که تصور می شد شدید نبوده است و او می تواند به حساس ترین بازی این فصل لالیگا برسد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال رئال مادرید اعلام کرد، کریم بنزما، مهاجم فرانسوی کهکشانی ها به بازی هفته آینده این تیم برابر بارسلونا خواهد رسید.

بنزما در جریان بازی قبلی رئال مادرید در خانه مالاگا که با پیروزی یک بر صفر تیمش خاتمه یافت، به خاطر ناهماهنگی با کریستانو رونالدو، هم تیمی پرتغالی اش هدف ضربه برترین بازیکن جهان در سال ۲۰۱۳ قرار گرفت و آسیب دید و به سبب همین آسیب دیدگی بازی خانگی فرداشب(سه شنبه) کهکشانی ها برابر شالکه در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را از دست خواهد داد اما طبق گفته کارلو آنچلوتی او به ال کلاسیکو خواهد رسید.

آنچلوتی در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش با شالکه اظهار داشت: بنرما فردا نمی تواند به میدان برود اما او مطمئناً برای بازی یک شنبه شب آماده خواهد بود. بنزما برای ما بازیکن بسیار مهمی است اما خوشبختانه به اندازه کافی برای پر کردن خلاء او به هنگام مصدومیت بازیکن داریم.

کارلتو در ادامه در خصوص ال کلاسیکو تصریح کرد: بازی روز یک شنبه پایاپای خواهد بود اما ما پیش از آن باید با شالکه بازی کنیم که آن هم دیدار بسیار مهمی است. پیروزی در این بازی بهترین شیوه کسب آمادگی برای ال کلاسیکو است.

رئال مادرید فردا شب در شرایطی از شالکه پذیرایی می کند که در بازی رفت ۲ تیم در آلمان ۶ بر یک به برتری رسید.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار