|
|
کدخبر: ۱۴۷۱۹۳

خبرگزاری تسنیم: کاپیتان تیم فوتبال رم پس از برتری مقابل اودینزه با تمجید از هافبک مصدوم جالوروسی گفت: اشتروتمان در این بازی کنار ما بود.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، فرانچسکو توتی، کاپیتان تیم فوتبال رم پس از برتری ۳ بر ۲ رم مقابل اودینزه در چارچوب رقابت های هفته بیست و هشتم سری A ایتالیا به شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت» ایتالیا گفت: ما چندان خوب بازی نکردیم ولی مهم این بود که این بازی را بردیم و خودمان را به صدر جدول نزدیک تر کردیم. درست است که ناپولی پشت سر ما است ولی ما یک پیروزی حیاتی را در این بازی به دست آوردیم.

وی با تمجید از هافبک مصدوم رم اظهار داشت: انگار در این بازی اشتروتمان هم کنار ما بود. او بازیکنی کلیدی برای رم است و روی هم رفته انسانی است که خودش را در مسیر خوبی قرار داده است. اشتروتمان جزئی از تیم ما است و امیدورام هر چه زودتر ریکاوری اش را انجام دهد و به شرایط بازی برسد. او قطعا قوی تر از قبل باز خواهد گشت.

مهاجم پیشین تیم ملی ایتالیا تصریح کرد: دی سانکتیس هم در این دیدار با عملکردی فوق العاده ای چند مهار توپ خیلی خوب داشت. او دروازه بان باتجربه و خوبی است که همین او را متفاوت می کند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار