|
|
کدخبر: ۱۴۷۳۵۱

خبرگزاری تسنیم: یک روزنامه انگلیسی از کاپیتان تیم ملی کشورمان به عنوان برجسته ترین بازیکن ایران نام برد و او را به فرانک لمپارد تشبیه کرد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، ۸۸ روز تا آغاز رقابت های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل باقی مانده و بازیکنان ۳۲ تیم حاضر در مرحله پایانی این رقابت ها در فکر این هستند تا در معتبرترین تورنمنت فوتبال خودی نشان دهند.

روزنامه «ایندیپندنت» انگلیس در گزارشی مربوط به معرفی ستارگانی که در جام جهانی حرف هایی برای گفتن دارند و باید بازی آنها را دید از جواد نکونام، کاپیتان تیم ملی کشورمان به عنوان ستاره ایران یاد کرده است.

براساس این گزارش، جواد نکونام که در حال حاضر برای تیم فوتبال کویت اف سی کویت بازی می کند، مسلماً برجسته ترین بازیکن ایران است. نکونام که ملقب به «نکو» است به مدت ۶ سال سابقه بازی در اوساسونا اسپانیا را داشته، جایی که در لالیگا مقابل بازیکنان بزرگی همچون کریستیانو رونالدو و لیونل مسی بازی کرده است.

در ادامه این گزارش آمده است؛ این هافبک ۳۳ ساله پیش از اینکه از اوساسونا جدا و به استقلال ملحق شود یکی از معدود بازیکنانی محسوب می شد که در رقابت های لالیگا اسپانیا ۱۵۰ بازی انجام داده است. هافبک دفاعی ایران علاقمند است تا خط میانی تیمش را رهبری کند و در روند بازی تأثیرگذار باشد. نکونام علاوه بر اینکه تمایل به کنترل خط میانی تیم نشان می دهد، چشم به گلزنی از فواصل نسبتا دور هم دارد و از این بابت سبک بازی اش شباهت زیادی به بازی فرانک لمپارد، هافبک جنگنده انگلیس دارد.

در پایان این گزارش اشاره شده است؛ آیا می دانستید که پیش از اینکه جواد نکونام به اوساسونا ملحق شود تیم هایی همچون هرتابرلین آلمان و المپیک لیون، قهرمان ۷ دوره فرانسه خواهان جذب وی بوده اند؟

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار