|
|
کدخبر: ۱۴۷۷۷۹

خبرگزاری تسنیم: رئیس کمیته ملی المپیک با بیان اینکه کشتی ظرفیت خود را در جام جهانی آمریکا نشان داد، تصریح کرد که باید از ظرفیت ورزش اول کشور در بازی های آسیایی بهره برد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، کیومرثهاشمی در مراسم استقبال از آزادکاران کشورمان اظهار داشت: یکی از ویژگی های جام جهانی کشتی برگزاری آن در خاک آمریکا بود. ذات ورزش این است که وقتی مقتدرانه مقابل کشورهای صاحب سبک کشتی قرار می گیرید، چنین موفقیت هایی شیرینی، چنین قهرمانی هایی را دوچندان می کند.

وی افزود: این قهرمانی با روحیه ورزشی کشتی گیران بدست آمد. کشتی ظرفیت خودش را در جام جهانی ۲۰۱۴ آمریکا نشان داد و باید از ظرفیت ورزش اول کشور در بازی های آسیایی استفاده کنیم.

هاشمی در پاسخ به این سوال که چرا برخی از مسئولان تنها در زمان خوب نتیجه گرفتن تیم ها به استقبال می آیند، عنوان کرد: تیمی که به مسابقات می رود با آمادگی می رود و در تمام دنیا هم اینگونه است. اما بارها بوده که تیمی در مسابقات خوب کار نکرده اما ما برای استقبال آمدیم. زیبایی های ورزش به همین شادی و غم است.

وی با اشاره به بازتاب قهرمانی تیم ملی کشتی در جام جهانی بیان کرد: شکست ناپذیری تیم ملی آمریکا در خاک این کشور توسط آزادکاران ایران شکسته شد و اعضای تیم ملی به خصوص جوانان در جام جهانی جوانمردانه و جنگنده ظاهر شدند.

هاشمی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا پاداشی به آزادکاران پرداخت می شود یا خیر، عنوان کرد: پاداش آزادکاران در وزارت ورزش و جوانان است و این موارد جداول مشخصی دارند و براساس آن به آنها پاداش داده خواهد شد.

رئیس کمیته ملی المپیک در خصوص مشکلات مالی فدراسیون کشتی هم گفت: به طور حتم از فدراسیون کشتی حمایت خواهیم کرد، چرا که کشتی ورزشی است که می تواند برای کشور افتخار کسب کند و وظیفه ما هم حمایت از چنین ورزشی است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار