|
|
کدخبر: ۱۴۷۷۸۴

باید بازی بعدی مان را ببریم تا همچنان شانس صعود داشته باشیم

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تراکتورسازی در پی شکست تیمش مقابل نماینده امارات گفت: بازیکنان ما دچار اشتباهاتی شدند و فضای لازم را به بازیکنان العین برای خودنمایی دادند.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال تراکتورسازی شب گذشته(سه شنبه) در سومین دیدارش در گروه C لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه ۳ بر یک مغلوب میزبان خود، العین امارات شد.

تونی اولیویرا، سرمربی تراکتورسازی در پی شکست شاگردانش مقابل نماینده امارات گفت: العین بازی خیلی خوبی از خود به نمایش گذاشت. العینی ها در این بازی بهتر بودند و این موفقیت را مدیون عملکرد خوب بازیکنان شان از جمله آساموا جیان، بازیکن برتر میدان هستند که در این بازی متفاوت بودند و نیمی از موقعیت های شان را تبدیل به گل کردند.

وی در ادامه افزود: ما در همان نیمه نخست از حریف خود عقب افتادیم و با وجود اینکه یکی از گل های خورده را جبران کردیم ولی در ادامه بازیکنان مان دچار اشتباهاتی شدند و فضای لازم را به بازیکنان العین برای خودنمایی دادند که در نهایت منجر به ثمر رسیدن گل سوم حریف شد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در پایان تأکید کرد: ما باید در بازی بعدی مان به پیروزی برسیم تا شانس صعودمان به دور بعد را همچنان زنده نگه داریم.

تراکتورسازی در حال حاضر با ۴ امتیاز پس از تیم های العین امارات ۶ امتیازی و لخویای قطر ۴ امتیازی در مکان سوم جدول گروه C قرار دارد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار