|
|
کدخبر: ۱۴۷۷۸۹

سرمربی چلسی پس از صعود تیمش به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا تاکید کرد تیمش در طول ۹۰ دقیقه کنترل بازی را در دست داشته است.

به گزارشخبرگزاری فارس، چلسی در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه دو بر صفر مقابل گالاتاسرای به برتری رسید.

در این دیدار ساموئل اتوئو در دقیقه چهار و گری کیهیل ۴۲ برای چلسی گلزنی کردند. با توجه به آنکه دیدار رفت در خاک ترکیه با تساوی یک بر یک به پایان رسیده بود، چلسی در مجموع با حساب سه بر یک موفق به راهیابی به مرحله بعد شد.

احتمال اینکه چلسی در مرحله بعد با تیم های بایرن مونیخ، پاری سن ژرمن، رئال مادرید و المپیاکوس روبه رو شود بسیار زیاد است. ژوزه مورینیو پس از صعود تیمش به مرحله بعد اعلام کرد از هر قرعه ای استقبال می کند.

وی در این خصوص گفت: تمام تیم های بزرگ به این مرحله رسیده اند. تمام تیم هایی که شانس قهرمانی دارند اینجا هستند. از رویارویی با هر کدام از آنها استقبال می کنیم. مهم این بود که در این دیدار نمایش خوبی داشته باشیم و با راهیابی به مرحله بعد منتظر قرعه کشی بمانیم.

مورینیو در مورد دیدار با گالاتاسرای هم گفت: عملکرد تیمم خیلی خوب بود. با ثبات بودیم و خطوط تیمی را نزدیک به هم نگه داشتیم. هیچ ترسی از حریف به خودمان راه ندادیم و کنترل دیدار را در دست گرفتیم. نتیجه یک بر یک در دیدار رفت نتیجه مشکلی بود. در طول ۹۰ دقیقه برای در کنترل داشتن بازی تلاش زیادی کردیم که کاری بسیار سخت بود. البته باید بگویم در دیدار رفت نتیجه خوبی گرفتیم و در دیدار برگشت کار را تمام کردیم.

انتهای پیام / م

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار