|
|
کدخبر: ۱۴۷۸۵۶

روسفید شدن در سال ۹۲ بهترین خاطره ام بود

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز گفت: با شروع فصل گذشته سیاست بومی گرایی را با انتخاب کادرفنی و بازیکنان بومی و جوان در پیش گرفتیم.

به گزارشخبرگزاری فارسو به نقل از سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی گسترش فولاد تبریز، مدیرعامل باشگاه با تبریک سال جدید در خصوص وضعیت باشگاه، برنامه آن برای سال آینده و افزایش امکانات وب سایت باشگاه به دلیل استقبال هواداران صحبت هایی مطرح کرد که در ادامه می خوانید.

سال ۹۳ سال پویایی گسترش فولاد خواهد بود

از سال گذشته فعالیت های باشگاه بسیار افزایش یافت و با بهبود وضعیت اقتصادی گروه این وضعیت رو به رشد در سال ۱۳۹۳ هم ادامه خواهد داشت. با پیش بینی هایی که وجود دارد، امیدواریم بتوانیم وضعیت مطلوب تری در سال آینده داشته باشیم. برنامه ریزی خوبی انجام شده است و در سال آینده موضوع آکادمی و تیم های پایه بیشتر مورد توجه خواهند بود. از همین جا به شما اطمینان می دهم سال آینده چیزهای زیادی درباره گسترش فولاد خواهید شنید و سال ۹۳ سال پویایی باشگاه گسترش فولاد خواهد بود.

سیاست بومی گرایی را از فصل گذشته در پیش گرفتیم

با شروع فصل گذشته سیاست بومی گرایی را با آوردن کادر فنی و بازیکنان بومی و جوان در پیش گرفتیم که اکثرا از تیم ماشین سازی به تیم پیوستند. به علاوه استادیوم اختصاصی را نیز تجهیز کردیم که به نظر من استادیوم نقش فراوانی در صعود تیم به لیگ برتر داشت. فصل گذشته تمامی زمینه ها برای صعود به لیگ برتر حاضر بود و در زمانی که تیم هایی که شاید قدمتی پنجاه ساله داشتند دنبال زمین برای تمرین کردن بودند، ما سه زمین چمن آماده داشتیم و با همتی همگانی با همدلی مدیران، کادر فنی و بازیکنان توانستیم به لیگ برتر صعود کنیم.

رو سفید شدن در تغییرات بهترین خاطره سال ۹۲ بود

در تغییراتی که رخ داد، واقعا زیر فشار بودم و بهترین خاطره ام از سال ۹۲ می تواند رو سفید شدنم در تغییرات انجام یافته باشد. نتایج خوبی بعد از آمدن مهدی تارتار گرفتیم و من شرمنده مدیران مجموعه و هواداران عزیز نشدم. تحولی که ایشان در تیم بوجود آورد واقعا ستودنی و کم نظیر است.

بخش سایبری باشگاه پیشرفته و به روز می شود

بخش سایبری باشگاه فرهنگی ورزشی گسترش فولاد تبریز از چندین سال قبل کار خود را آغاز کرده است و همواره سعی داشتیم در حوزه فناوری اطلاعات بهترین و جدیدترین امکانات را در وب سایت باشگاه قرار دهیم تا هواداران از فناوری های روز استفاده کنند. در این راستا در سال آینده برنامه ریزی های مدونی صورت گرفت است تا بخش سایبری باشگاه نسبت به گذشته پیشرفته تر و به روز تر باشد و بخش ویدیویی وب سایت از نخستین روز سال ۹۳ راه اندازی می شود.

انتهای پیام / م

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار