|
|
کدخبر: ۱۴۸۴۳۸

دلیل ناکامی در رژیم غذایی نه تمرین است و نه ندانستن ماده غذائی که باید خورده شود و نه میزان آن و نه به خاطر سپردن خوردن مکمل های صحیح، بلکه سخت ترین قسمت در کمتر خوردن است.

به گزارشخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛دلیل ناکامی در رژیم غذایی نه تمرین است و نه ندانستن ماده غذائی که باید خورده شود و نه میزان آن و نه به خاطر سپردن خوردن مکمل های صحیح، بلکه سخت ترین قسمت در کمتر خوردن و با این وجود احساس سیری و خرسندی کردن است…
این دقیقاً همان بخشی است که ۷۷ درصد ناکامی از آن نشأت می گیرد. مردم خوردن را دوست دارند. و اگر بخواهیم معیار قضاوت را بر روی سایز دور کمر بگذاریم آن موقع است که هرچه با متر به سمت عدد بالاتر برویم که ولع به خوردن نیز سیر صعودی پیدا می کند. حتی برای از خود گذشته ترین افراد هم کاستن از کالری دریافتی به مثابه یک نبرد با نیروی خواستن درونی است که در اغلب موارد هم نهایتاً منجر به شکست می شود.

* مشکل CCK
هورمون های قدرتمند زیادی در بدن وجود دارند. اما یکی از قوی ترین آنها که به نام Cholecy stonkinin یا CCK شناخته شده است هورمونی است که در قسمت شکم ترشح می شود.
وقتی غذا می خوریم این هورمن به سمت مغز حرکت کرده و به مغز خبر سیر شدن بدن را می دهد در حقیقت سیری زمانی است که CCK کافی به مغز برسد و بگوید که از خوردن دست بکشد. تفاوت های ژنتیکی و منطقه ای بسته به هر شخص وجود دارد که می تواند بر روی مقدار ترشح این هورمون تأثیرگذار باشد. در ضمن خیلی از افراد خیلی سریع غذا می خورند. بخشی از مشکل در ارتباط با کاهش وزن از این جا نشأت می گیرد که ما سعی در کاهش مقدار غذائی که می خوریم داریم و در جواب به اندازه کافی باعثتحریک CCK نمی شویم که به مغز ما اعلام کند که سیری حاصل شده است.
تا به حال افرادی را دیده اید که خوراک پروتئینی کم حجمشان را می خورند؟ چند بار همین افراد را دیده اید که پس از خوردن این خوراک سراغ یک پاکت بزرگ چیپست یا کلوچه می روند تا با خوردن آن احساس سیری کنند. غذای ناکافی منجر به خوردن غذای سرپائی و غذای کم کیفیت می شود و با افزایش وزن حاصله، نسخهٔ ناکامیتان را امضاء می کند.

* راه حل CCK
همین مشکل ما را به سوی یکی از بزرگ ترین راه حل ها برای کاهش وزن رهنمون می سازد. تحقیقات منجر به یافتن یک ترکیب طبیعی شد که به صورت صحیح و سالم باعثتحریک تولید CCK شود. این ترکیب که با نام PI۲ شناخته شده است، یک آنزیم بازدارنده با پایه سیب زمینی است که از هیدرولیزه شدن پروتئین جلوگیری می کند. در آزمایش های صورت گرفته بر روی این ماده نتایج ذیل حاصل شده است.
▪ افزایش CCK
▪ کاهش احساس گرسنگی
▪ افزایش احساس سیری و پری
▪ کاهش قابل ملاحظه سایز دور کمر
▪ ارتقاء چشمگیر کاهش وزن تا حداکثر یک پوند(۴۵۳ گرم) در هفته

* معرفی مکمل COCOAFUL
از همه بهتر این که ما قادر به یافتن یک منبع مناسب این ترکیب شده ایم. شکلات های کاکائوئی نرم با آن طعم لذیذشان دلیل دیگری برای خوردنشان باقی نمی گذارند.
تنها کاری که می بایست انجام دهید خوردن یکی دو تکه از آنها ۳۰ دقیقه قبل از صرف وعده غذائی می باشد. این مکمل توسط شرکت(Poliquin performance) آمریکا تولید و توزیع می گردد.

انتهای پیام /


ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار