|
|
کدخبر: ۱۴۸۵۶۰

بارسلونا را به کورس قهرمانی برگرداندند

خبرگزاری تسنیم: ستاره پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید داور بازی ال کلاسیکو را به جانبداری از بارسلونا متهم کرد و گفت: رئال مادرید برابر تیمی ۱۲ نفره بازی می کرد.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، به دنبال شکست ۴ بر ۳ تیم فوتبال رئال مادرید برابر بارسلونا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، که در آن اوندیانو ماینکو، داور بازی قضاوتی جنجالی داشت، کریستیانو رونالدو این داور را به جانبداری از کاتالان ها متهم کرد.

ماینکو در این بازی عالوه بر اخراج سرخیو راموس، مدافع و کاپیتان رئال مادرید به خاطر خطا روی نیمار در یک موقعیت تک به تک، ۳ بار نقطه پنالتی را نشان داد که ۲ بار آن با حرف و حدیثهایی همراه بود. با اینکه ۲ تیم از تصمیمات جنجالی داور سود بردند و ۲ پنالتی مشکوک به دست آوردند، برترین بازیکن جهان در سال ۲۰۱۳ ادعا کرد، هدف اوندیانو کمک به پیروزی بارسلونا بوده است.

رونالدو گفت: داوری مانند اوندیانو ماینکو به درد چنین بازی هایی نمی خورد. رئال مادرید داشت برابر ۱۲ نفر بازی می کرد. وضع همیشه همینطور بوده است. ظاهراً آنها(داوران) نمی خواهند ما بازی را ببریم و برعکس می خواستند بارسلونا به کورس قهرمانی برگردد.

وی افزود: من به دنبال بهانه تراشی نیستم اما نمی خواهم در این مورد سکوت اختیار کنم. داور بازی از صلاحیت لازم برای قضاوت در چنین دیداری برخوردار نبود. من ۵ سال است که برای رئال مادرید بازی می کنم و کاملاً می دانم اینجا اوضاع از چه قرار است. اگر بارسلونا بازی را می باخت، از کورس قهرمانی خارج می شد. من هرگز به یاد ندارم که رئال مادرید مورد لطف داوران قرار گرفته باشد.

با وجود شکست در ال کلاسیکو، رونالدو همچنان مطمئن است که رئال مادرید می تواند لالیگا را فتح کند. وی تصریح کرد: با وجود تمام اتفاقاتی که افتاد، رئال مادرید باز هم قهرمان لالیگا خواهد شد.

رئال مادرید با قبول باخت خانگی برابر بارسلونا با سقوط به پله دوم جدول اکنون بارسلونا را در فاصله یک امتیازی خود می بیند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار