|
|
کدخبر: ۱۴۸۶۹۲

مدافع بارسلونا معتقد است که خطایی که بر روی رونالدو اتفاق افتاد پنالتی نبود.

به گزارشخبرگزاری فارس، جرارد پیکه پس از پیروزی تیمش مقابل رئال مادرید در ال کلاسیکو اظهار داشت: می دانستیم که این مسابقه بسیار مهم خواهد بود. شانس ما برای قهرمانی در لالیگا به نتیجه این دیدار بستگی داشت و نتیجه فوق العاده ای رقم خورد. مطمئنم که هواداران از این نتیجه خیلی راضی هستند.

وی ادامه داد: اسپانیا کشوری است که در پایان چنین نمایشی که هر دو تیم عملکردی عالی دارند، مردم بازی را فراموش کرده و درباره داوری حرف می زنند. این در دنیای فوتبال و ورزش بسیار ناعادلانه است زیرا من فکر می کنم مردم خیلی از این مسابقه لذت بردند.

مدافع بارسلونا خاطرنشان کرد: خطا روی رونالدو پنالتی نبود بلکه یک ضربه ایستگاهی داشت. داور مجبور بود تصمیمات زیادی بگیرد اما این بر روی نتیجه تأثیری نگذاشت. همیشه گفته ایم که به خودمان باور داریم. به نظر می رسد شروع دوباره پس از این مسابقه کار ساده ای باشد. نمی توانم مردمی که به این تیم تردید دارند را بفهمم. بارسا توانایی ها و بازیکنان فوق العاده زیادی دارد.

وی اضافه کرد: بازی خودمان را به نمایش گذاشتیم؛ مالکیت توپ را در اختیار داشتیم و موقعیت خلق کردیم بنابراین مستحق پیروزی بودیم.

انتهای پیام / ن

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار