|
|
کدخبر: ۱۴۸۶۹۸

گزارش تمرین آبی پوشان

شکست رئال در ال کلاسیکو مقابل بارسلونا سوژه اصلی تمرین امروز تیم فوتبال استقلال بود.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، تیم فوتبال استقلال دومین تمرین خود در سال ۹۳ را از ساعت ۱۷ امروز در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی برگزار کرد. در تمرین امروز استقلال خسرو حیدری غایب بود ولی آندرانیک تیموریان در کنار دیگر بازیکنان حضور داشت و تمرین کرد. البته با توجه به شرایط دست تیموریان، بعید است این بازیکن در دیدار روز پنج شنبه مقابل نفت تهران به میدان برود.

* امیر حسین صادقی که بعد از دیدار با الجزیره بانداژ بینی خود را باز کرده است بعد از ۱۰ دقییقه و پس از صحبت با قلعه نویی محل تمرین را ترک کرد.

* قبل از شروع تمرین امروز سرمربی تیم استقلال حدود ۱۵ دقیقه با کبه صحبت کرد و در خصوص عملکرد این بازیکن با وی گفت و گو کرد.

*بحثال کلاسیکو و دیدار شب گذشته رئال و بارسلونا سوژه اصلی بازیکنان بود و قبل از شروع تمرین بازیکنان در خصوص این بازی و اتفاقات آن صحبت می کردند. ایمان مبعلی از شکست رئال خیلی ناراحت بود و از سویی هاشم بیک زاده از پیروزی بارسا خیلی خوشحال بود و باخت شاگردان آنچلوتی را به رخ مبعلی می کشید.

*قبل از شروع تمرین مجید صالح برای دقایقی با بازیکنان گفت و گو کرد.

*دوربین تلویزیونی شبکه خبر با حضور در محل تمرین استقلال برای دقایقی با بازیکنانی مثل قاضی و برهانی در مورد اتفاقات سال ۹۲ صحبت کرد.

*هاشم بیک زاده بعد از گذشت یک ساعت از تمرین ورزشگاه آزادی را ترک کرد.

*میرشاد ماجدی در تمرین امروز حضور نداشت.

تمرینات تیم استقلال فردا مجددا پیگیری می شود و آبی پوشان روز هفتم فروردین در ورزشگاه آزادی به مصاف نفت تهران خواهند رفت.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار