|
|
کدخبر: ۱۴۸۷۵۲

تکواندوی قهرمانی نوجوانان جهان - چین تایپه

دو تکواندوکار تیم ملی بانوان ایران در رقابت های جهانی نوجوانان به مدال برنز دست پیدا کردند.

به گزارشخبرگزاری فارسو به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، در آخرین روز از رقابت های جهانی تکواندوی نوجوانان جهان، امروز چهارشنبه(ششم فروردین) ناهید کیانی تکواندوکار ملی پوش کشورمان در وزن ۴۶ - کیلوگرم، در آخرین دیدار خود به مصاف تکواندوکاری از کشور تایلند رفت که در این دیدار با نتیجه ۱۳ بر یک شکست خورد و مدال برنز این وزن را از آن خود کرد.

کیانی در نخستین دیدار خود، تکواندوکار سوئدی را با نتیجه ۱۳ بر ۶ از پیش رو برداشت. در دومین بازی به مصاف نماینده آمریکا رفت که در این دیدار نیز با نتیجه ۱۱ بر ۸ پیروز شد.

حریف فیلیپینی سومین رقیب ناهید کیانی در دهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان بود که وی نیز با نتیجه ۱۳ بر یک مغلوب نماینده ایران شد.

مهسا جدی تکواندوکار وزن ۵۵ - کیلو، در آخرین دیدار خود برابر نماینده ای از کره نتیجه را ۱۳ بر ۹ واگذار کرد و بر سکوی سوم جهان ایستاد.

جدی پیش از این و در نخستین بازی خود نماینده کانادا را با نتیجه ۹ بر ۵ از پیش رو برداشت، در دومین بازی برابر نماینده فرانسه با نتیجه ۴ بر ۱۰ به پیروزی رسید، در سومین بازی به مصاف نماینده ای از کشور چین تایپه رفت و وی را با نتیجه یک بر صفر مغلوب خود کرد.

انتهای پیام / د

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار