|
|
کدخبر: ۱۴۸۹۸۱

استرالیا بخت اول قهرمانی است اما ایران هم شانس دارد

خبرگزاری تسنیم: کارشناس فوتبال ایران گفت: در مرحله گروهی جام ملت های ۲۰۱۵ آسیا در قرعه مناسبی قرار گرفته ایم.

رسول کربکندی در گفت و گو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، در مورد گروه ایران در جام ملت های آسیا اظهار داشت: در مرحله اول با قرعه مناسی روبه رو شده ایم و گروه سختی نداریم. تیم های عربی گاهی مشکل ساز می شوند اما معتقدم برای صعود دردسر زیادی نخواهیم داشت. امارات تیم ضعیف این گروه است و شاید بحرین و قطر مزاحمت هایی ایجاد کنند. بازی ها خارج از ایران است و به همین دلیل نباید حریفان را دست کم بگیریم.

وی در مورد حضور ۳ تیم عربی در گروه ایران تاکید کرد: تیم ملی باید خودش سرنوشتش را روشن کند تا کار به اما و اگر نکشد. اگر کارمان را به دست آنها بسپاریم، احتمال تبانی میان تیم های عربی وجود دارد. با این حال در مجموع به صعود ایران از این گروه خوشبین هستم و باید دید در مراحل بعدی با چه تیم هایی روبه رو می شویم.

کربکندی در مورد اینکه ماندن کی روش چقدر می تواند در موفقیت تیم ملی موثر باشد یادآور شد: کی روش آشنایی خوبی با بازیکنان دارد و به ترکیب مورد نظرش رسیده، بنابراین قطعاً با بودن او در جام ملت ها موفق تر خواهیم بود.

این مربی تصریح کرد: بخت اول قهرمانی مسابقات را استرالیا میزبان می دانم و بعد از آن هم ژاپن و کره جنوبی شانس بیشتری از ایران خواهند داشت اما در نهایت تیم ملی کشورمان به همراه این ۳ تیم ۴ گزینه اصلی قهرمانی خواهند بود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار