|
|
کدخبر: ۱۴۹۲۰۳

سرمربی تیم سایپا:

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال سایپای البرز گفت: تک امتیاز دیدار سپاهان و سایپا به درد هیچ یک از ۲ تیم نخورد و ای کاش بازی را با پیروزی به پایان می رساندیم.

به گزارشخبرگزاری تسنیمازاصفهان، انگین فیرات عصر امروز در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل سپاهان اصفهان اظهار کرد: این بازی، دیدار سختی برای دو تیم به شمار می رفت و سپاهان تیم بسیار خوبی بوده و بازیکنان خوبی در این تیم حضور دارند.

وی افزود: بازیکنان مصدوم این تیم مثل سوکای و مهم تر از آن نویدکیا به تیم رسیدند؛ به نظر من محرم نویدکیا ۵۰ درصد تیم سپاهان بوده و او امروز برای ما خیلی مشکل ساز شد.

سرمربی تیم فوتبال سایپای البرز تصریح کرد: وقتی بخواهم درباره کل بازی بگویم باید بگویم که می خواستیم که بازی کناری سپاهان را استفاده کرده و از نقطه ضعف سپاهان استفاده کنیم و این کار را انجام دادیم و امیدوار بودم که در نیمه نخست، با این نتیجه بازی به پایان برسد.

وی افزود: اما متاسفانه در پایان نیمه نخست بازی گل بیخودی خوردم و از گلی که دریافت کردیم، خیلی عصبانی بودم که گلی خوردیم زیرا ما بدون اینکه تیم رقیب برای ما موقعیت ایجاد کند، گل خوردیم و نیمه دوم خواستیم که بازی را کنترل کنیم.

فیرات گفت: یک خطا روی روزبه شاه علی دوست شد و بازیکنان نیمکت نشین ما نیز صدای او را شنیدند اما آن را داور ندید اما سپاهان از یک ضربه ایستگاهی جلو افتاد اما بعد از آن فشار آوردیم و سپاهان نیز با بازیکنان بلند خود در صدد گلزنی بود و گلی را به دست آوردیم و حق خود را گرفتیم.

وی بیان کرد: در گل به نظر من ۲ تیم فراتر از حد فوتبال ایران بازی کردند و به نظر من تک امتیاز برای سپاهان و سایپا فایده ای ندارد.

سرمربی سایپا درباره اینکه تیم سایپا بازیکن مصدوم زیادی ندارد، خاطرنشان کرد: من در تیم هایی که مربیگری می کنم بازیکنان ما مصدوم نمی شود و من خوشحالم که تیمم مصدوم ندارد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار