|
|
کدخبر: ۱۴۹۲۲۵

مربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان:

خبرگزاری تسنیم: مربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: اشتباهات فردی شکست ذوب آهن اصفهان را رقم زد.

به گزارشخبرگزاری تسنیمازقم، حسن استکی در نشست خبری پس از پایان دیدار تیم های صبای قم و ذوب آهن اصفهان اظهار کرد: با توجه به سردرد فیروز کریمی، وی نتوانست در نشست خبری حاضر شود.

وی درباره عملکرد تیم ذوب آهن در این بازی گفت: فکر می کنم بازی خیلی خوبی انجام دادیم و بر تر از حریف بودیم و در روزی که باید پیروز می شدیم بدشانس بودیم و پیروزی را از دست دادیم.

مربی تیم فوتبال ذوب آهن افزود: اشتباهات فردی شکست ذوب آهن اصفهان را رقم زد چرا که موقعیت های بسیار خوبی را به دلیل بی دقتی از دست دادیم و روی اشتباه دروازه بانمان در دقایق نخست نیمه دوم گل دریافت کردیم و با همین گل تیم ما از هم پاشید.

استکی بیان کرد: اعتقاد دارم گل دوم تیم صبا آفساید بود و در مجموع به هیچ وجه مستحق شکست نبودیم و در روزی که به صورت کامل توپ و میدان را در اختیار داشتیم از رسیدن به پیروزی محروم شدیم.

وی تصریح کرد: حضور فیروز کریمی در کادر فنی تیم ذوب آهن شرایط بهتری برای تیم ایجاد کرده و برای باقی ماندن در لیگ بر تر نا امید نیستیم زیرا ۲ بازی مهم با تیم های پایین جدول در پیش داریم که می توانیم با پیروزی در این ۲ بازی، در لیگ بر تر باقی بمانیم.

استکی خاطرنشان کرد: باشگاه ذوب آهن در فصول اخیر به صورت مدام دچار تغییرات مدیریتی شده است و وقتی ثبات در مدیریت مجموعه نباشد و مربیان تیم نیز به شکل متوالی تغییر کنند نتایج ضعیف برای تیمی صاحب نام چون ذوب آهن رقم می خورد.

انتهای پیام / ب

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار