|
|
کدخبر: ۱۴۹۷۰۴

پیروزی برابر داماش کار بزرگی بود، به کادر فنی و بازیکنان تبریک می گوییم

قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: ما در هماهنگی ها با فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ پیگیر مطالبات بازیکنان و مسائل مربوط به بازی مقابل راه آهن و استقلال صنعتی هستیم.

به گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛بهروز منتقمی افزود: فعالیت های باشگاه از هفته گذشته قبل از پایان تعطیلات آغاز شده بود هرچند که پیگیری مسائل باشگاه در این مدت هیچ گاه متوقف نشد. خوشبختانه با پیروزی ارزشمندی که که توسط بازیکنان غیرتمند پرسپولیس تحت هدایت مدبرانه کادرفنی به دست آمد سال جدید را با اتفاقات خوب و خوشحال کننده برای هواداران آغاز کردیم.

وی ادامه داد: کسب پیروزی برابر داماش کار مهمی بود که توسط اعضای تیم در شرایطی سخت رقم خورد و جای تقدیر و تبریک دارد. آنها هدیه خوبی به هواداران دادند که امیدواریم با کسب پیروزی در دو بازی بعدی ادامه پیدا کرده و به قهرمانی لیگ نزدیک شویم.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس افزود: هماهنگی ها با فدراسیون و سازمان لیگ برای بازی با راه آهن و استقلال صنعتی خوزستان در حال انجام است ضمن اینکه در راستای پیگیری پرداخت مطالبات بازیکنان در حال انجام هماهنگی با فدراسیون فوتبال هستیم.

منتقمی خاطرنشان کرد: امروز هم با محمد نوری کاپیتان تیم و محمد پنجعلی سرپرست تیم جلسات و گفتگوهایی درباره مسائل بازیکنان و تیم داشتیم. امیدواریم با این پیگیری ها، درایت کادرفنی و تلاشی که از بازیکنان شاهد بوده ایم سال پرباری را در پیش داشته باشیم.

انتهای پیام /




ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار