|
|
کدخبر: ۱۴۹۹۲۴

در صورت بازگشت، تلاشم را صدچندان می کنم

ملی پوش تنیس ایران گفت: شاید مصاحبه هایی را انجام دادم اما ته دلم همیشه برای کسب افتخار می تپد و آرزو دارم یکبار دیگر بتوانم پیراهن تیم ملی کشورم را بر تن کنم.

شاهین خالدان که به خاطر دلایلی از سوی فدراسیون تنیس از حضور در تیم ملی محروم و در حال حاضر از هرگونه فعالیت در این رشته ورزشی ممنوع الفعالیت شده است در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در این خصوص اظهار داشت: قبول دارم که یک مقدار اخلاقم تند است و مصاحبه هایی هم انجام دادم که به هیچ وجه درست نبود به خاطر همین اگر کسی را از خود رنجاندم و ناراحت کردم عذرخواهی کرده و امیدوارم جامعه تنیس من را ببخشند.

وی ادامه داد: همیشه دوست داشته ام برای تیم ملی بازی کنم و همیشه پوشیدن پیراهن تیم ملی برایم پر افتخار بوده است. با این حال صحبت هایی که موجب ناراحتی خانواده تنیس شد را پذیرفته و از این بابت عذرخواهی می کنم. همچنین از مجید شایسته رئیس فدراسیون تا تمام کارکنان فدراسیون و کادر فنی و همچنین اعضای تیم ملی نیز معذرت می خواهم.

خالدان تأکید کرد: ای کاش یکسری از مسائل رسانه ای نمی شد اما اشتباهم را می پذیرم و به عنوان یک بازیکن جوان از تمام بزرگترهایم در این عرصه می خواهم تا یک بار دیگر به من رخصت بازگشت به خانواده تنیس را بدهند. شاید مصاحبه هایی را انجام دادم اما ته دلم همیشه برای کسب افتخار برای کشورم می تپد و آرزو دارم یکبار دیگر بتوانم پیراهن تیم ملی کشورم را بر تن کنم.

بازیکن تیم ملی تنیس ایران گفت: همواره برای تیم ملی صددرصد انرژی و تمام وقت و زندگی ام را گذاشته ام. الآن هم اگر برگردم برای جبران اتفاقات گذشته تلاشم را صدچندان می کنم و امیدوارم هرچه زودتر سوءتفاهم هایی که به وجود آمده برطرف شود.

انتهای پیام / د

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار