|
|
کدخبر: ۱۵۰۲۱۰

هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا؛

نمایندگان ایران به خصوص تیم فوتبال استقلال در هفته چهارم چاره ای جز پیروزی ندارند.

به گزارشخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاراناز هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا ۳ بازی نمایندگان ایران روز سه شنبه ۱۲ فروردین برگزار خواهد شد و تنها استقلال تهران روز چهارشنبه ۱۳ فروردین در امارات به مصاف الجزیره خواهد رفت.

اولین دیدار نمایندگان ایران در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را فولاد خوزستان در اهواز ساعت ۱۸:۳۰ برگزار خواهد کرد. فولاد در ورزشگاه غدیر میزبان بنیادکار ازبکستان و در دیگر بازی گروه B از ساعت ۲۰:۳۰ الجیش در قطر به مصاف الفتح عربستان می رود.

در این گروه الجیش قطر با ۵ امتیاز، فولاد خوزستان ۵ امتیاز، بنیادکار ازبکستان ۲ امتیاز و الفتح عربستان با ۲ امتیاز در جدول به ترتیب اول تا چهارم هستند.



در گروه C ساعت ۱۹ تراکتورسازی تبریز میزبان العین امارات است و در دیگر بازی گروه C از ساعت ۲۳ الاتحاد عربستان با لخویا قطر دیدار خواهد کرد در این گروه تراکتورسازی با ۴ امتیاز و تفاضل کمتر در رده سوم حضور دارد. العین امارات با ۶ امتیاز در صدر جدول، لخویا رده دوم و الاتحاد عربستان در رده چهارم قرار دارند.

تراکتورسازی می تواند با پیروزی مقابل تیم صدرنشین جدول یعنی العین امارات انتقام بازی رفت در امارات را بگیرد و صعود خود را از این گروه تا حدودی بالاتر ببرد و با حمایت هواداران تبریزی موفقیت تراکتورسازی دور از انتظار نیست.


در گروه D سپاهان از ساعت ۲۱:۵۰ در امارات مهمان الاهلی است. سپاهان می تواند ناکامی دیدار گذشته در اصفهان مقابل این تیم را جبران کند. در روز ۲۸ اسفند سپاهان در اصفهان ۲ بر یک مغلوب الاهلی امارات شده بود.



در دیگر بازی این گروه از ساعت ۲۳:۱۰ الهلال عربستان میزبان السد قطر است.

در آخرین بازی های هفته چهارم لیگ قهرمانان در گروه A تیم فوتبال استقلال تهران از ساعت ۲۱:۱۰ در امارات به مصاف الجزیره خواهد رفت این آخرین شانس استقلال برای صعود از این گروه است و باید با پیروزی و کسب ۳ امتیاز از میدان خارج شود.



انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار