|
|
کدخبر: ۱۵۰۶۳۵

سرمربی بارسلونا در آستانه دیدار رفت با اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان اروپا تاکید کرد حفظ ثبات اسلحه پنهان تیمش است.

به گزارشخبرگزاری فارس، بارسلونا در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب(سه شنبه) از ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه به وقت تهران در نیوکمپ میزبان اتلتیکو مادرید است.

این دو تیم در لیگ فوتبال اسپانیا هم رقابت نزدیکی برای قهرمانی در لالیگا دارند. اتلتیکو با ۷۶ امتیاز صدر جدول را در اختیار دارد و بارسلونا با ۷۵ امتیاز دوم است.

جراردو مارتینو در مورد رویارویی با اتلتیکو مادرید گفت: دوست دارم تیم های مقابل ما منتظر بمانند تا ببینند برنامه ما برای رویارویی با آنها چیست. این بدان معنا است که حریف کمتر از ما حمله خواهد کرد. ۱۸۰ دقیقه بازی پیش روی ما است. نمی خواهیم در یک دیدار زیاد از حد ریسک کنیم زیرا دیدار دیگری هم وجود دارد. در دیدارهای پیشین نتوانستیم گل های زیادی به اتلتیکو بزنیم. به همین خاطر باید به شکلی بازی کنیم که بتوانیم برنامه هایمان را به خوبی پیاده کنیم.

مارتینو در ادامه گفت: برایمان خیلی مهم است که در زمین خودی گلی نخوریم اما می خواهیم بازی رفت را با پیروزی پشت سر بگذاریم. اگر این اتفاق بیفتد آنگاه همه چیز به دوش حریف خواهد افتاد. راز دیدارهایی که مقابل اتلتیکو مادرید انجام داده ایم این است که باید در طول دیدار ثبات داشته باشیم. این می تواند به اسلحه پنهان ما بدل شود. ممکن است آنها بخواهند در دقیقه های ابتدایی دروازه ما را باز کنند اما بدون شک ما جلوی این کار را خواهیم گرفت. هرچند که اگر گلی در اوایل بازی به ثمر برسد تعیین کننده تیم پیروز نخواهد بود.

انتهای پیام / م

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار