|
|
کدخبر: ۱۵۰۶۹۱

تیم فوتبال فولاد خوزستان از ساعت ۱۷:۳۰ میزبان بنیادکار ازبکستان بود و با نتیجه یک بر صفر از سد این تیم گذشت، تراکتورسازی نیز مقابل العین امارات به تساوی رسید.

به گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم فوتبال فولاد خوزستان از ساعت ۱۷:۳۰ میزبان بنیادکار ازبکستان بود و با نتیجه یک بر صفر از سد این تیم گذشت، تراکتورسازی نیز مقابل العین امارات به تساوی رسید.


**فولاد خوزستان - بنیادکار ازبکستان
تیم فوتبال فولاد خوزستان که در گروه B با تیم های الجیش امارات، بنیادکار ازبکستان و الفتح عربستان همگروه است، امروز و در آغاز دور برگشت این رقابت ها از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه الغدیر اهواز میزبان نماینده ازبکستان است.
قضاوت این دیدار بر عهده محمد عبدالکریم محمد اسماعیل الزارونی به عنوان داور وسط و محمد جاسم سیف الجلاف المهرینی و احمد محدم سیعد بلود الشمسی کمک های اول و دوم هستند که از کشور امارات انتخاب شده اند. داور چهارم هم واتیک محمد عبدالله البگ از کشور عراق است.

ترکیب فولاد:

سوشا مکانی، بختیار رحمانی، اسماعیل شریفات، مهدی بدرلو، پادوانی، ایوب والی، مهرداد جماعتی، امید خالدی، ساسان انصاری، غلامرضا رضایی و سروش رفیعی

دیدار دو تیم راس ساعت آغاز شد.

رفتار نامناسب با تماشاگران حاضر در استادیوم سبب شد عده زیادی از تماشاگران علیه مسئولان هیأت فوتبال استان خوزستان شعارهایی سر دهند.

حدود ۱۵هزار تماشاگر در ورزشگاه غدیر اهواز از نزدیک این بازی را تماشا می کنند، آنها به شدت بازیکنان فولاد خوزستان را تشویق کردند.

دو تیم تا دقیقه ۳۵، بازی را با تساوی بدون گل دنبال می کنند.

نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل پایان یافت.

در این بازی هر دو تیم موقعیت هایی داشتند اما دروازه بانان دو تیم مانع از به ثمر رسیدن گل شدند.

عماد عبدالمنعم در دقیقه ۵۲ برای فولاد گلزنی کرد.

این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود فولاد پایان یافت.

فولاد خوزستان با پیروزی یک بر صفر مقابل بنیادکار ازبکستان با کسب ۸ امتیاز به صدر جدول گروه دوم صعود کرد.

در پایان این مسابقه مسئولان لیگ قهرمانان آسیا ایوب والی را به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب کردند.





**تراکتورسازی تبریز - العین امارات
در دیگر دیدار ین رقات ها و در گروه C، تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز از ساعت ۱۹، در ورزشگاه یادگار امام از تیم العین امارات میزبانی است.
شایان ذکر است؛ این دیدار قرار بود در روز ۱۳ فروردین برگزار شود اما بنا به درخواست باشگاه تراکتورسازی و موفقت AFC، این دیدار با یک روز تعجیل یعنی امروز انجام خواهد شد.
ترکتورسازی در این گروه با تیم های الاتحاد عربستان، لخویای قطر و العین امارات همگروه است. نماینده کشورمان در دور رفت مقابل نماینده امارات ۳ بر یک نتیجه را واگذار کرده بود.
قضاوت این دیدار بر عهده محمود الجافری به عنوان داور وسط از کشور سنگاپور و عزمان بن اسماعیل و سیوانسان المونیاندی کمک های اول و دوم از کشور مالزی قضاوت خواهند کرد. داور چهارم این بازی از کشور ترکمنستان است.

دیدار دو تیم از ساعت ۱۹ آغاز شد.

سعید دقیقی در دقیقه ۲۰گل نخست را برای تراکتورسازی به ثمر رساند.

آساموآ جیاندر دقیقه ۵۴ گل تساوی را برای العین به ثمر رساند.

محمد عبدالرحماندر دقیقه ۵۹ دومین گل العین را وارد دروازه کرد.

فرشاد احمدزادهدر دقیقه ۶۱ گل تساوی را برای تراکتور سازی به ثمر رساند.


**الاهلی امارات - سپاهان اصفهان
آخرین نماینده ایران در روز ۱۲ فروردین، سپهان اصفهان است که از ساعت ۲۱:۵۰ میهمان تیم الاهلی است.
نماینده کشورمان در دور رفت مقابل این تیم اماراتی ۲ بر یک شکست خورده بود.


قضاوت این دیدار بر عهده روشن ایرماتوف به همراه مامور سعیدکاسیموف و سعیداف جاخونگیر از ازبکستان است. داور چهارم نیز ولادیسلاو تسیتلین از کشور ازبکستان است.

دیدار دو تیم از ساعت ۲۰:۵۰ آغاز شد.
انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار