|
|
کدخبر: ۱۵۰۹۱۳

مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا؛

دور رفت بازی های مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب پیگیری خواهد شد و تیم های رئال مادرید و چلسی به مصاف حریفان خود می روند.

به گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی بازی های لیگ قهرمانان اروپا امشب با برگزاری ۲ بازی پیگری خواهد شد.

**رئال مادرید – بورسیا دورتموند

تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا امشب و از ساعت ۲۳:۱۵ میزبان تیم دورموند آلمان خواهد بود.

رئال مادرید در مرحله گروهی در گروه B قرار داشت درنهایت با کسب ۱۶ امتیاز به عنوان تیم اول به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد وم در این مرحله موفق شد با اقتدار و با نتیجه کلی ۹ بر ۲ تیم آلمانی شالکه را از پیش رو بردارد و به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کند.

رئال در این مرحله بازهم تیمی آلمانی را پیش رو دارد که فصل گذشته از این تیم خاطره خوبی ندارد و این تیم دورتموند بود که در مسابقه نیمه نهایی موفق شد رئال را از رسیدن به فینال بازدارد.

در آن سوی میدان تیم فوتبال دورتموند که در مرحله گروهی در گروه سخت F قرار داشت توانست به سختی با کسب ۱۲ امتیاز به مرحله حذفی برسد و در این مرحله مقابل زنیت به برتری رسید و پا به این مرحله گذاشته است و انگیزه های زیادی برای مقابله با رئال دارد تا ثابت کند اتفاقی که فصل گذشته رخ داد تنها شانس و اتفاق نبوده است.

حال باید دید تیم رئال موفق خواهد شد انتقام خود را از دورتموند بگیرد و این تیم آلمانی را دراین مرحله حذف کند یا این تیم دورتموند خواهد بود که می تواند اتفاق فصل گذشته را دوباره تکرار کند و رئال کهکشانی را از پیش رو بردارد.

**پاری سن ژرمن – چلسی

در دیگر بازی مرحله یک چهارم نهایی، تیم فوتبال پاری سن ژرمن فرانسه از ساعت ۲۳:۱۵ میزبان تیم چلسی انگلستان خواهد بود.

نماینده کشور فرانسه در مرحله گروهی در گروه C قرار داشت و با کسب ۱۳ امتیاز به عنون تیم اول به مرحله حذفی رسید و در این مرحله با اقتدار توانست تیم لورکوزن آلمان را از پیش رو برداشت و به یک چهارم نهایی رسید.

در آن سوی میدان تیم فوتبال چلسی یکی از نمایندگان انگلستان در این رقابت هاست که در مرحله گروهی در گروه E قرار داشت و در نهایت با کسب ۱۲ امتیاز به عنوان تیم اول راهی یک هشتم نهایی شد و در این مرحله به سختی تیم گالاتاسرای ترکیه را از پیش رو برداشت و راهی یک چهارم نهایی شد.

این بازی را می توان به نوعی جدال میلیونرها دانست. زیرا این ۲ تیم در سال های اخیر با سرمایه گذاری های کلان سعی در یافتن جایگاه شایسته در سطح اول اروپا دارند.

حال باید دید کدام یک از این ۲ تیم ثروتمند اروپا موفق خواهند به جمع ۴ تیم برتر اروپا راه یابند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار