|
|
کدخبر: ۱۵۰۹۶۴

لیگ قهرمانان آسیا

تیم فوتبال استقلال در چهارمین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الجزیره امارات به برتری رسید.

به گزارشخبرگزاری فارس، دیدار تیم های الجزیره امارات و استقلال از ساعت ۲۰:۱۰ در ورزشگاه محمد بن زاید شهر ابوظبی با قضاوت کیم دان جین آغاز شد.

داور کره ای این دیدار به ساموئل و مهدی رحمتی از استقلال کارت زرد نشان داد. آبی پوشان تهرانی که نیاز به برد داشته تا به جدول مسابقات برگردند در این دیدار آندرانیک تیموریان را در ترکیب اصلی در اختیار داشتند.

استقلال که روز ۲۷ اسفند ماه سال قبل در ورزشگاه آزادی مقابل نماینده اماراتی به تساوی رسیده بود با شناخت از این تیم وارد زمین شد اما در دقایق ابتدایی تحت فشار حریف قرار گرفت و در یکی دو صحنه رحمتی مانع باز شدن دروازه شد.

همین روند ادامه داشت تا اینکه ضربه چیپ بازیکن الجزیره از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت. البته دقایقی بعد روی ارسال حیدری، قاضی با ضربه سر دروازه حریف را تهدید کرد اما توپ به بیرون رفت تا بازی بدون گل در جریان باشد.

در دقیقه ۴۱ مهاجم الجزیره در شلوغی مقابل دروازه استقلال ضربه ای ناگهانی را زد که رحمتی توپ را به کرنر فرستاد تا این نیمه با وجود حملات فراوان تیم اماراتی با تساوی بدون گل به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم استقلال بهتر بازی را آغاز کرد و حتی در دقیقه ۵۲ روی حرکت فوق العاده برهانی و قاضی می توانست توسط نوری به گل برسد اما ضربه این بازیکن را گلر الجزیره با واکنشی خوب به کرنر فرستاد.

چند دقیقه بعد الجزیره در موقعیت گل قرار گرفت اما حریف نتوانست از این فرصت استفاده کند تا اینکه روی حرکت خوب مهدی نظری و پاس وی به قاضی مهاجم استقلال دومین گل خود را تیم اماراتی در دو هفته اخیر به ثمر رساند تا بارقه های امید در این تیم زنده شود.

درست یک دقیقه بعد پاس قاضی به نظری این بازیکن را در موقعیت قرار داد اما ضربه این بازیکن را گلر حریف گرفت.

نماینده ایران که در این دقایق خیلی خوب بازی می کرد این بار از روی ضربه تونی کاروالیو می توانست گلزنی کند که باز هم گلر الجزیره با واکنشی خوب توپ را به بیرون فرستاد.

در دقایق پایانی بازی و با حضور مبعلی استقلال بازی را اداره کرد تا آبی پوشان با کسب ۳ امتیاز ارزشمند به ایران برگردند و همچنان شانس صعود را به دور دوم داشته باشند.

تیم استقلال با این شکست در ورزشگاه محمد بن زاید طلسم شکنی کرد و برای اولین بار الجزیره امارات را شکست داد تا ارزش این برد دو چندان باشد.

استقلال با این برد ۴ امتیازی شد و با توجه به نتیجه دیدار الریان و الشباب در رده سوم قرار گرفت تا همچنان شانس صعود به دور دوم را داشته باشد. الجزیره نیز با این شکست ۷ امیتازی باقی ماند و به رده دوم جدول گروه A صعود کرد.

ترکیب استقلال:

سیدمهدی رحمتی، امیرحسین صادقی، جی لوید ساموئل، خسرو حیدری، هاشم بیک زاده، علیرضا واحدی نیکبخت، پژمان نوری، آندرانیک تیموریان، احمد جمشیدیان(۶۷ تونی کارلوالیو)، محمد قاضی و آرش برهانی(۶۴ محمد مهدی نظری)(۷۷ ایمان مبعلی)

سرمربی: امیر قلعه نویی

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار