|
|
کدخبر: ۱۵۱۴۷۷

مقابل دو مدعی قهرمانی با همه وجود بازی می کنیم

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: امیدوارم نفت و فولاد را ببریم تا برد مقابل پرسپولیس را جبران کرده باشیم.

مهدی تارتار در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در خصوص باخت تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز مقابل ملوان انزلی گفت: ما مقابل این تیم بازی خوبی کردیم و ۸۰ دقیقه سرتر از این تیم بودیم اما با اینکه موقعیت های خوبی داشتیم نتوانستیم از این موقعیت ها استفاده کنیم و با این همه اعتقاد دارم تساوی عادلانه ترین نتیجه برای این بازی بود هر چند که نباید چشم از ضعف هایمان برداریم. یک سری بازیکنان ما در این بازی خوب بازی نکردند که این موضوع به کادر فنی برمی گردد و تنها چاره ما بازی با نفت است تا نتیجه بازی با ملوان را جبران کنیم.

وی ادامه داد: من در زمان تعطیلی لیگ هم گفتم که این تعطیلات به ضرر تیم های باشگاهی است اما چاره ای نبود و شما دیدید که تیم هایی که روند خوبی داشتند ضرر کردند. تیم ما هم در شرایطی است که نه خطر سقوط را احساس می کند و نه در کورس قهرمانی است و به هر حال این بی انگیزگی در بازیکنانم تاثیر منفی گذاشته و من در دو بازی آینده بازیکنانی را به میدان می فرستم که تشنه بازی کردن باشند.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در مورد دیدار این هفته این تیم مقابل نفت تهران که یکی از مدعیان قهرمانی است، اظهار داشت: نفت یکی از تیم هایی است که تمام فاکتورها را برای خوب بودن در اختیار دارد و آنها تیم کاملی هستند و نتایج شان هم این مهم را نشان می دهد و مقابل ما قطعا با انگیزه زیادی بازی می کنند چرا که چشم به قهرمانی دارند و همین موضوع کار ما را سخت می کند اما من به همه مدعیان قهرمانی قول می دهم که در دو بازی آخر مقابل نفت و فولاد هر چه داریم رو می کنیم و با تمام توان بازی خواهیم کرد.

وی افزود: من با بازیکنانم صحبت های لازم را انجام دادم و بعد از ملوان هم تمرینات خوبی در پیش داشتیم و برای موفقیت تیم تلاش خواهیم کرد تا چیزی از دست ندهیم.

تارتار ادامه داد: من به بازیکنانم گفته ام این لطف خدا بوده که در پایان فصل بازی های گسترش فولاد به صورت مستقیم از تلویزیون پخش می شود و آنها می توانند خودشان را نشان دهند تا با همه وجود کار کنند. من بازیکنان پاکی دارم و خیالم از این بابت راحت است که ما تاثیر منفی بر انتخاب قهرمان نخواهیم داشت.

وی در مورد اینکه کدام تیم شانس بیشتری برای قهرمانی دارد، اظهار داشت: با توجه به سه امتیازی که فولاد جلوتر است شانس این تیم روی کاغذ بیشتر است اما تفاضل گل پرسپولیس هم بالاست هر چند که سه امتیاز اختلاف در دو بازی کم نیست. باید این را در نظر داشته باشیم که پرسپولیس هم بازی های راحت تری دارد و به نظرم فولاد، پرسپولیس و نفت شانس های قهرمانی هستند.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در پایان در پاسخ به این سؤال که فکر نمی کنید همان سه امتیازی که شما در بازی برگشت از پرسپولیس گرفتید باعثشود این تیم قهرمان نشود، گفت: ما در همه بازی ها برای موفقیت خودمان تلاش می کنیم و کاری به نتایج تیم های دیگر نداریم و مقابل پرسپولیس همان طوری بازی کردیم که می خواهیم مقابل نفت و فولاد بازی کنیم اما امیدوارم این دو تیم را ببریم تا برد مقابل پرسپولیس را جبران کرده باشیم.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار