|
|
کدخبر: ۱۵۱۵۲۸

استحقاق پیروزی مقابل لیون را داشتیم

خبرگزاری تسنیم: سرمربی بیانکونری در پی برتری شاگردانش مقابل لیون در خصوص تعویض مهاجم آرژانتینی بانوی پیر گفت: نمی خواستیم با ادامه حضور توز در میدان ریسکی احمقانه انجام دهیم.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، آنتونیو کونته، سرمربی تیم فوتبال یوونتوس در پی برتری یک بر صفر شاگردانش در خانه لیون فرانسه در چارچوب دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا در گفت و گو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت» ایتالیا گفت: بازی دشواری بود. لیون با یارگیری نفر به نفر و تحت فشار گذاشتن بازیکنان سعی در متوقف کردن ما داشت. در چنین شرایطی تنها انتظار می رود که بازیکنان در نبردهای تن به تن موفق باشند و کارهایی را که در تمرینات مرور کرده ایم را عملی کنند.

وی افزود: لیون در نیمه دوم نیروی خودش را از دست داد و ما با به حرکت درآوردن بهتر توپ در میدان چندین فرصت خوب روی دروازه این تیم خلق کردیم. به نظرم یوونتوس استحقاق پیروزی در دیدار مقابل لیون را داشت ولی این را می دانیم که هنوز به چیزی دست نیافته ایم. ما برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا همچنان بازی برگشت را در پیش داریم.

کارلوس توز، مهاجم آرژانتینی بیانکونری در دقیقه ۵۶ این بازی به دلیل مصدومیت از ناحیه ران پا زمین بازی را ترک کرد. کونته در این خصوص گفت: کارلوس در جریان بازی اخیر یوونتوس مقابل پارما در سری A از ناحیه ران پا احساس درد می کرد و در این مسابقه هم متوجه شدیم که او مجدداً از این ناحیه دچار آسیب دیدگی شده است. به همین خاطر توز را از ترکیب تیم خارج کردیم. نمی خواستیم با ادامه حضور او در میدان ریسک احمقانه ای انجام دهیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار