|
|
کدخبر: ۱۵۱۹۰۱

ذوب آهن آن قدر شخصیت دارد که به موفقیت برسد

مهاجم تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: امیدوارم در حالی که فقط دو فشنگ در اسلحه مان داریم این دو فشنگ را به هدف بزنیم و با دو برد در دو بازی نجات پیدا کنیم.

محسن بیاتی نیا در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، در خصوص شرایط ذوب آهن بعد از بازی مقابل صبای قم گفت: متاسفانه شرایط ما به گونه ای شد که چند بازی آخرمان با تیم های پایین جدولی بود که متاسفانه ما دو بازی آخر را باختیم و از دست دادیم. اما با این همه شرایط مان خوب است و خوب تمرین کرده ایم و امیدوارم در حالی که فقط دو فشنگ در اسلحه مان داریم این دو فشنگ را به هدف بزنیم و با دو برد در دو بازی نجات پیدا کنیم.

وی درباره تاثیر حضور فیروز کریمی در ذوب آهن ادامه داد: من با فیروز کریمی در ۵-۶ تیم کار کردم و شناخت کافی از او دارم و می دانم که کارش را بلد است و او در ادامه زحمات کادر فنی های قبلی تلاش می کند. امیدوارم که شرایط ما به گونه ای باشد که با دو پیروزی پیاپی در لیگ برتر باقی بمانیم.

مهاجم ذوب آهن اصفهان در خصوص اینکه چقدر شانس قائل هستی که در لیگ برتر بمانید، افزود: ما تلاش مان را می کنیم اما تقدیر دست ما نیست و هر چه خدا بخواهد همان می شود با این همه من امیدوارم در لیگ برتر بمانیم چرا که من تاکنون در هیچ تیمی نداشتم که این شرایط را داشته باشم. مطمئن باشید ذوب آهن آنقدر شخصیت دارد که از این شرایط جدا شود. ما دو بازی بزرگ داریم و باید نشان دهیم که مرد روزهای بزرگ هستیم.

بیاتی نیا درباره دیدار مقابل داماش در هفته بیست و نهم لیگ برتر گفت: داماش تیم خوبی است و ما بازی رفت را به این تیم باختیم البته آن بازی به گونه ای رقم خورد که خود داماشی ها فکر نمی کردند ما را به آن نتیجه پرگل ببرند اما این تیم هم نقاط ضعف و قوتی دارد و شرایط شان مثل ما خاص است. اما این بازی برای ما یک حسن بزرگ دارد و آن این است که میزبان هستیم و می توانیم از حمایت هوادارانمان استفاده کنیم و واقعا از این هواداران ممنونم که ما را هیچگاه تنها نگذاشته و نمی گذارد.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار