|
|
کدخبر: ۱۵۲۳۷۵

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان:

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان با اشاره به شرایط این تیم برای کسب سهمیه آسیا، گفت: بازی سختی مقابل ملوان داریم و برای کسب امتیاز به انزلی آمدیم.

به گزارشخبرگزاری تسنیمازانزلی, زلاتکو کرانچار در نشست خبری قبل از دیدار سپاهان و ملوان, اظهار کرد: بازی سختی داریم و برای کسب امتیاز به انزلی آمده ایم.

وی با بیان اینکه در هر صورت قرار است دیدار سختی در پیش داشته باشیم, افزود: فولاد, نفت و استقلال و تیم های دیگر برای حضور در رقابت های آسیا تلاش می کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: میزبان سختی داریم که نتایج خوبی را به دست آورده و دارای ظرفیت های زیادی است.

کرانچار تصریح کرد: هفته آخر با نفت تهران در اصفهان بازی داریم و خود نفت نیز در کورس سهمیه آسیا است و باید تلاش کنیم از موقعیت فعلی نهایت استفاده را ببریم.

سرمربی سپاهان اصفهان گفت: فردا بتوانیم به پیروزی دست یابیم و انتظار دارم ملوان و س÷اهان بازی خوبی را انجام دهند.

فردا با ترکیب هجومی وارد میدان می شویم، گفت: مهدی شریفی سه کارته است و شجاع خلیل زاده نیز مصدوم است و ترکیب دیدار مقابل العین را نداریم.

زلاتکو کرانچار تصریح کرد: دیدار سختی داریم ولی امیدواریم و باید با بازی هجومی به امتیاز برسیم و هدف ما ارائه بازی هجومی از همان ابتدا است.

وی با بیان اینکه طبیعی است که نتیجه برای تماشاگر مهم ترین مسئله است، افزود: با جوان گرایی که در سپاهان شده تماشاگران در دیدار مقابل سایپا از ما پیروزی می خواستند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان با اشاره به تاریخچه قهرمانی های این تیم، گفت: نتایج خوبی را با وجود نوسانات کسب کردیم و من راضی هستم.

کرانچار گفت: شرایط از ما می خواهد که خوب ظاهر شویم و گروه ما در آسیا از بهترین ها تشکیل شده است و باید از شانس ها استفاده کنیم.

وی با اشاره به وضعیت محمد غلامی، افزود: رقبا و هم پستی های غلامی خوب ظاهر شد ه اند و کریمی و جواهر سوکای از رقبای غلامی هستند و ما ۵ مجاهم داریم که با توجه شرایط از آنان استفاده می کنیم.

اتنتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار