|
|
کدخبر: ۱۵۲۳۹۳

از اینکه مقابل صبا بازی نکردم خیلی ناراحتم

خبرگزاری تسنیم: هافبک تیم فوتبال ذوب آهن از دیدار با داماش به عنوان آخرین شانس این تیم برای بقا در لیگ برتر یاد کرد.

اکبر ایمانی با ابراز تاسف از شکست تیمش مقابل صبای قم به خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیماظهار داشت: در نیمه اول بازی با صبا بسیار خوب بازی کرده و موقعیت های خوبی نیز داشتیم اما متاسفانه مانند بازی های قبلی مان فرصت ها را از دست دادیم و ضربات ما راهی به دروازه حریف مان نیافت.

هافبک میانی ذوب آهن ادامه داد: بازی با داماش آخرین شانس ما برای ماندن در لیگ برتر است و برای بقا در این رقابت ها باید داماش را شکست دهیم این در حالی است که داماش به دلیل داشتن ۲ امتیاز بیشتر نسبت به ما تمام امیدهایش را در مساوی می بیند و قطعاً به اصفهان می آید تا با یک تساوی برای ماندن و بقا در لیگ امیدوارتر شود.

وی در ادامه با ابراز امیدواری از اینکه هواداران ذوب آهن در جریان دیدار مقابل داماش حضوری پررنگ در ورزشگاه فولادشهر داشته باشند، گفت: ذوب آهن تیمی ریشه دار در فوتبال ایران است و واقعاً حیف است با این سبقه خدایی ناکرده از لیگ برتر سقوط کند. ما در این شرایط حساس به حمایت هواداران مان نیاز داریم تا با روحیه به مصاف داماش برویم و به ۳ امتیاز دست پیدا کنیم.

ایمانی در خصوص عدم حضورش در دیدار اخیر ذوب آهن مقابل صبای قم گفت: من در تمام بازی های تیم مان جزو ۱۸ بازیکن اصلی بودم اما در بازی با صبا نمی دانم به چه دلیلی آقای کریمی مرا در فهرست ۱۸ نفره هم قرار نداد. از اینکه مقابل صبا بازی نکردم خیلی ناراحتم، چون خیلی انگیزه داشتم و می خواستم به تیمم کمک کنم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار