|
|
کدخبر: ۱۵۲۵۱۳

سرمربی تیم ملی گلبال:

محمد بیدگلی گفت: اردویی برا ی آمادگی بیشتر ملی پوشان گلبال پنجم فروردین در ورزشگاه شهید هرندی تهران برگزار می کنیم.

سرمربی تیم ملی گلبال کشورمان درگفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاراناظهار داشت: برای آمادگی مل پوشان گلبال پنجم فروردین دومین مرحله اردو را در ورزشگاه هرندی تهران برگزار می کنیم زیرا این ورزشگاه با توجه به امکاناتی که برای ورزشکاران نابینا دارد محل مناسبی برای اردو است.

محمد بیدگلی درخصوص نحوه ی انتخاب گلبالیست ها برای اردو بیان کرد: درمرحله ی دوم اردو از بازیکنان تست گرفتیم وعلاوه بر آن طی چهار جلسه بازی به صورت تیم های سه نفره جمع بندی نهایی را انجام دادیم و ۱۲ ملی پوش را برای شرکت در این اردو انتخاب کردیم.

وی درباره برنامه های فدارسیون برای آمادگی تیم ملی گلبال درمسابقات جهانی فنلاند گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار است در اردیبهشت ماه سال جاری برای آمادگی هر چه بیشتر بازیکنان در رقابت های جهانی فنلاند دریک تورنمنت که درکشور بلژیک برگزار می شود وتیم های آمریکا، فنلاند، روسیه، الجزایر و بلژیک که در جام جهانی نیز حضور دارند مسابقاتی را انجام دهیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: فدراسیون مشکلات مالی زیادی دارد اما تلاش می کند درحد توان و بودجه ی خود به ما کمک کند اما مسئولان عالی رتبه باید رسیدگی بیشتری به بازیکنان کنند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار