|
|
کدخبر: ۱۵۳۳۱۲

هافبک تیم ذوب آهن:

خبرگزاری تسنیم: هافبک تیم ذوب آهن اصفهان گفت: دیدار با راه آهن، یکی از سخت ترین بازی های ذوب آهن است و ما باید بدون شک در این بازی به پیروزی برسیم.

به گزارشخبرگزاری تسنیمازاصفهان، قاسم حدادی فر بعد از پیروزی مقابل داماش گیلان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی امروز خیلی خوب بود و ما از ابتدای این بازی موقعیت داشت و با تمام احترامی که برای داماش قائل هستم، امروز ما بهتر بودیم و هدفمند بازی کردیم.

وی پیرامون بازی های قبلی تیمش افزود: ما بازی های قبل نیز خوب و منسجشم بودیم و گل نمی زدیم و روی موقعیت های ساده گل می خوردیم و امروز در دقایق پایانی بازی، دیدار حساس تر بود.

هافبک تیم ذوب آهن اصفهان درباره بازی هفته آینده تیمش بیان کرد: بازی هفته آینده ما، بازی سختی است زیرا ما در زمین راه آهن به میدان می رویم و امیدواریم که آن بازی را نیز هجومی بازی کنیم و موفق باشیم.

وی با اشاره به عملکرد داوران در مسابقه امروز خاطرنشان کرد: داوری واقعا داوری خوبی بود و داور در اکثر صحنه ها نزدیک بود و داوری خوبی انجام داد.

حدادی فر گفت: شرایط پایین جدول سخت است و تیم های پایین جدول مثل تیم ما بسیار استرس دارند و ما با این پیروزی به بقا امیدوارتر شدیم.

انتهای پیام / ق

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار