|
|
کدخبر: ۱۵۴۰۵۶

گزارش تمرین آبی پوشان

تمرین تیم فوتبال استقلال در غیاب هفت بازیکن این تیم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری فارس، تیم فوتبال استقلال روز گذشته موفق شد فولاد خوزستان را شکست دهد از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه امروز در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی تمرینات خود را پیگیری کرد. مهدی رحمتی، حنیف عمران زاده، خسرو حیدری، مجید غلام نژاد، سیاوش اکبرپور، مهدی نظری و کبه در تمرین امروز آبی پوشان حضور نداشتند و آرش برهانی با تأخیر ۱۵ دقیقه ای به محل تمرین رسید.

*قبل از شروع تمرین امیرحسین صادقی با گرمکن بارسلونا به ورزشگاه آمد، احمد جمشیدیان نیز با پیراهن تیم ملی برزیل به زمین آمد. که این مسئله در نوع خود جالب بود.

*حدود ۲۰ هوادار تیم استقلال که معمولاً در تمرینات این تیم حضور دارند امروز به تشویق بازیکنان و کادر فنی استقلال پرداختند. این تعداد از طرفداران هرکدام شاخه گل های آبی رنگ در دست داشتند که به اعضای کادر فنی استقلال، قلعه نویی و ماجدی این گل ها را هدیه دادند.

*آندرانیک تیموریان امروز زودتر از سایر بازیکنان در محل تمرین حاضر شد و برای دقایقی با شاهرخ بیانی به صحبت پرداخت.

*دکتر امین نوروزی که امروز در محل تمرین آبی پوشان حضور داشت برای دقایقی با امیر قلعه نویی به گفت وگو پرداخت.

*تماشاگران استقلال وقتی سرمربی این تیم را دیدند شعار می دادند: ما یک امیرخان داریم و حالا حالاها قهرمانیم، از طرف دیگر این تعداد از تماشاگران به بازیکنان لقب با غیرت دادند و آنها را با این شعار تشویق می کردند.

*مجید صالح در ابتدای تمرین امروز برای دقایقی با بازیکنان صحبت کرد و پیروزی مقابل فولاد را به آنها تبریک گفت.

*بازیکنانی که در ترکیب اصلی استقلال مقابل فولاد خوزستان به میدان رفته بودند بعد از ریکاوری اقدام به بازی تنیس فوتبال کردند. تیموریان، برهانی، جمشیدیان، پژمان نوری و قاضی در این بازی حضور داشتند و ساموئل نظاره گر بود.

*ایمان مبعلی در تمرین امروز آبی پوشان حضور داشت و پس از گذشت دقایقی از تمرین دچار آسیب دیدگی جزئی از ناحیه مچ پا شد و به تمرین ادامه نداد. مبعلی در کنار ساموئل نظاره گر برنامه های تاکتیکی استقلال شد.

*هاشم بیک زاده بعد از گذشت دقایقی از تمرین و هنگامی که تمرینات اختصاصی انجام می داد ورزشگاه را ترک کرد.

*آندرانیک تیموریان و ساموئل دو بازیکنی بودند که به زبان انگلیسی درخصوص اتفاقات بازی دیروز و صحنه اخراج تیموریان با هم صحبت می کردند. جالب است که تیموریان در این تمرین برهانی را با لقب آقای گل صدا می کرد.

*تمرینات تیم استقلال فردا تعطیل است.

* گروه فیلمبرداری از شبکه ۵ سیما برای مصاحبه با امیر قلعه نویی در تمرین حاضر شده بودند اما سرمربی استقلال اعلام کرد به دلیل دندان درد شرایط صحبت ندارد. قلعه نویی همچنین بعد از گذشت یک ساعت از تمرین زودتر از سایرین رفت.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار