|
|
کدخبر: ۱۵۴۲۲۹

لیگ قهرمانان اروپا

بایرن پذیرای منچستریونایتد می شود و بارسلونا به مادرید برای رویارویی با اتلتیکو می رود تا جدال های موسوم به مرگ و زندگی در لیگ قهرمانان اروپا انجام شود.

به گزارشخبرگزاری فارس، چهره دو تیم دیگر مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فردا شب(چهارشنبه) با دو دیدار دیگر مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات مشخص خواهد شد.

دیدارهای که پس از تساوی هفته قبل به زعم پپ گواردیولا، سرمربی بایرن «جنبه مرگ و زندگی» برای همه دارد.

به همین منظور در مونیخ و ورزشگاه آلیانس آره نا، بایرن میزبان منچستریونایتد است. مدافع عنوان قهرمانی مسابقات که هفته قبل در ورزشگاه اولدترافورد و در مصاف رفت، یک بر یک مساوی کرد، امید به حمایت هواداران در استادیوم خانگی، تلاش بازیکنان و درایت مربی اسپانیایی اش «گواردیولا» برای غلبه بر شیاطین سرخ دارد.

«باوارایی ها» هر چند در زمین حریف انگلیسی گل زده اند اما به خوبی واقف هستند امکان دریافت گل در زمین خودی را نیز دارند بنابراین فقط با اندیشه کسب برد وارد این مصاف می شوند.

در مصافی دیگر که جدالی تمام اسپانیایی میان اتلتیکومادرید و بارسلونا در ورزشگاه ویسنته کالدرون است، تیم های شماره یک و دو جدول لالیگا اسپانیا برای فرار از مرگ و نابودی و رسیدن به زندگی و حیات، نظیر مونیخی ها و منچستری ها برای کسب برد وارد میدان می شوند.

امشب(سه شنبه) در اولین سری از مسابقات برگشت دور یک چهارم نهایی، چلسی انگلیس میزبان پاری سن ژرمن فرانسه است و بورسیادورتموند میزبان رئال مادرید خواهد شد.

انتهای پیام / ی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار