|
|
کدخبر: ۱۵۴۵۱۷

در مسابقات ساندای جوانان جهان، نقره داغ مان کردند

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم ووشو جوانان و مربی تیم ملی گفت: برای حضور در بازی های آسیایی نسبت به دوره های قبل در اوزان مختلف وضعیت بهتری داریم و قطعا می توانیم به نتایج بهتری هم در اینچئون برسیم.

رامین موحدنیا در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمدر مورد قهرمانی تیم ساندای جوانان ووشو در رقابت های قهرمانی جهان اظهار داشت: در ۲ وزن در دیدار پایانی با نمایندگان چین مبارزه کردیم و در این میان آنها تمام تلاش شان را کردند تا نماینده ایران بازنده شود. در وزن ۵۲کیلوگرم ایران را نقره داغ کردند و نحوه قضاوت باعثشد حتی تماشاچیان که ایرانی هم نبودند اعتراض کنند.

وی ادامه داد: با تمام این تفاسیر توانستیم ۴ مدال طلا و یک نشان نقره را از آن خود کنیم و با قدرت برای اولین مرتبه قهرمانی ساندا را در این میدان سخت به دست بیاوریم. پیش از این طعم نایب قهرمانی را چشیده بودیم اما با تلاش بچه ها و حمایت فدراسیون موفق شدیم بر قله ساندای جوانان جهان بایستیم.

سرمربی تیم ساندای جوانان کشورمان عنوان کرد: در به دست آمدن این قهرمانی چند عامل اصلی را می توان تاثیرگذار دانست. ابتدا اینکه لیگ جوانان چند سالی است در ایران برگزار می شود و در گام بعدی سرمایه گذاری مناسبی که در چند سال اخیر مسئولین فدراسیون در این رده سنی کرده اند مؤثر بوده است. با وجود تمام مشکلات مالی ۳ ماه اردوی بسیار خوبی داشتیم که جا دارد از این طریق از مسئولان فدراسیون تشکر کنم.

موحدنیا که به تازگی به عنوان مربی تیم ملی بزرگسالان نیز منصوب شده در مورد این تیم نیز خاطرنشان کرد: اردو از دیروز(دوشنبه) آغاز شده و در اولین جلسه تمرین هم یک دوره مسابقات انتخابی برگزار کردیم که خوشبختانه شاهد مبارزات خوبی هم بودیم. به طور کلی برای حضور در بازی های آسیایی نسبت به دوره های قبل در اوزان مختلف وضعیت بهتری داریم و قطعا می توانیم به نتایج بهتری هم در اینچئون برسیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار