|
|
کدخبر: ۱۵۴۶۶۶

عضو هیئت مدیره پرسپولیس:

نامی گفت: افشای قرارداد بازیکنان کار صحیحی نبود چراکه با این کار زحمات بازیکنان را از بین می برند و امتیازهای کسر شده قانونی است و نباید تغییری در آنها ایجاد شود.

محمد نامی در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاراندر مورد افشای قراردادهای بازیکنان اظهار داشت: کاری که انجام شد غیراصولی بوده، قراردادها مسئله ای محرمانه است که این مورد فقط باید بین بازیکنان و باشگاه باشد. در دنیای حرفه ای فوتبال بازیکنان پول های زیادی بابت بازی خود دریافت می کنند. درست است که مبلغ این قراردادها قابل مقایسه با بازیکنان کشورمان نیست اما از این قراردادها و مبالغ جز باشگاه و بازیکن شخص دیگری اطلاع پیدا نمی کند و با افشای مبلغ قراردادها زحمات بازیکنان به هدر خواهد رفت.



وی در مورد برگشت کسر امتیازها تصریح کرد: در جلسه امروز در این مورد صحبتی نشده، اگر قرار است مواردی که براساس قانون اجرا می شود را تغییر دهند کار صحیحی نیست. اگر قانونی نوشته می شود و کمیته انضباطی براساس این قوانین تیم ها را جریمه می کند، تیم ها هم ملزم به اجرای آن هستند، زمانی که کسر یک امتیاز برای تعدادی از تیم های فوتبال لیگ برتر اعلام و اجرا شد دیگر نباید صحبت برگشت این یک امتیاز باشد اما اگر قرار شد برگردانده شود باید به صورت عادلانه اجرا شود.



نامی در مورد بازی پرسپولیس – راه آهن گفت: در جلسات گذشته سعی کرده ایم تیم را از حاشیه و مواردی که حاشیه ساز هستند دور کنیم؛ وزارت ورزش هم در مورد این مسئله کمک کرده و اعضای هیئت مدیره هم سعی کرده اند که در تمام موارد مناسب ترین تصمیم را بگیرند اما در بازی با راه آهن نتیجه دردناکی رقم خورد اگر پنج گل می خوردیم تا این حد دردناک نبود که در دقایق آخر برد را با مساوی تعویض کردیم. مطمئناً در دیدار روز جمعه با استقلال خوزستان بازی را با برد پشت سر خواهیم گذاشت و اگرها به نفع پرسپولیس رقم بخورد، قهرمانی را کسب خواهیم کرد و با این قهرمانی در روند زندگی مردم هم تأثیر مثبت می گذاریم.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد صحبت های رویانیان، مدیرعامل اسبق پرسپولیس ادامه داد: شخصاً فکر نمی کنم سند و یا مدرکی وجود داشته باشد زیرا مورد مبهمی در پرسپولیس موجود نیست. تنها مورد بدهی ها بوده که مشخص شده اند مربوط به دوران قبل از مدیرعاملی رویانیان است.



نامی خاصرنشان کرد: تیم پرسپولیس نه نیاز به کمک مالی دولت دارد و نه اسپانسر، اگر یک مدیرعامل موفق و کاردان داشته و یا مدیریتی صحیح داشته باشد همانگونه که گفتم احتیاج به کمک مالی پیدا نمی کند؛ زمانی که با بانک رسالت قرارداد بستیم و قرار شد مردم که صاحب اصلی این تیم هستند به این بانک پول پرداخت کنند دیگر احتیاجی به کمک مالی دولت و اسپانسر پیدا نمی کردیم و می توانستیم خیلی راحت برای باشگاه ۳۰-۴۰ میلیارد دریافتی داشته باشیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار