|
|
کدخبر: ۱۵۴۹۵۵

بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: تنها انگیزه ما برای حرکت رو به جلو در لیگ قهرمانان آسیا خوشحالی هوادارانمان است چرا که تیم مشکلات زیادی دارد و بازیکنان تحت فشار هستند.

مهدی کریمیان در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاراناظهار داشت: هر چند در گروه سختی قرار گرفتیم و از لحاظ امکاناتی از رقبا عقب هستیم ولی نتایج خوبی گرفتیم واقعا بازیکنانمان با غیرت هستند که بدون هیچ توقعی قهرمان جام حذفی شدند و در لیگ قهرمانان آسیا نیز با تمام توان بازی می کنند.

بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی به بازی آینده تیم با الاتحاد اشاره کرد و گفت: امیدوارم ملی پوشانمان را در این بازی در اختیار داشته باشیم چرا که برنامه های تیم ملی با این مسابقه تا حدودی تداخل دارد چرا که احمدزاده و کیانی نیز غایب هستند و نبود ملی پوشان نیز از قدرت ما می کاهد.

کریمیان با اشاره به موقعیت سه تیم ایرانی دیگر در لیگ برتر افزود: متاسفانه نتایج چندان مطلوب نبوده است و به نظر می رسد فوتبال ما در حال تضعیف بوده ولی در واقع این امکانات هستند که محدود است ما از لحاظ مالی بسیار عقب تر از حریفان هستیم.

وی به مسابقات لیگ نیز اشاره داشت و گفت: به خاطر احترام به تمام تیم های حاضر در لیگ برتر با قدرت و تمام توان مقابل حریفان صف آرایی کردیم بازی آخر با استقلال را نیز جدی می گیریم تا حق به حق دار برسد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار