|
|
کدخبر: ۱۵۵۰۵۱

در مراسم معارفه مدیرکل دفتر امور فرهنگی عنوان شد؛

مراسم معارفه مسعود امینی باغبادرانی به عنوان مدیرکل دفتر امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان با حضور معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش و کارشناسان این معاونت برگزار شد.

به گزارشگروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛سید عبدالحمید احمدی اظهار داشت: در سالی که به فرموده ی مقام معظم رهبری، سال اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده است امیدواریم با عنایات خداوند منان در حوزه های ورزش و جوانان نقش و مسئولیت فرهنگی خود را به نحو شایسته ای ایفا کنیم.

وی اذعان داشت: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری، حوزه فرهنگ به مثابه هوایی است که همه در آن تنفس می کنند و بر این اساس یکی از مسئولیت های مهم کارگزاران و دست اندرکاران حوزه فرهنگ آن است که مراقب سلامت و شفافیت فضای فرهنگی باشند. جرا که تنفس در فضا و هوای َآلوده تبعات منفی بسیاری را برای جسم و روح فرد و جامعه خواهد داشت.

احمدی با اشاره به تاکید ویژه وزیر ورزش و جوانان نسبت به حوزه فرهنگی وزارتخانه و مسئولیت های فرهنگی وزارت ورزش جوانان گفت: هرچند که حوزه فرهنگی وزارتخانه به لحاظ نیروی انسانی و منابع مالی با محدویت های قابل توجهی مواجه است. اما ما معتقدیم تمامی پرسنل وزارتخانه و همه دست اندرکاران ورزش کشور به نوبه خود یک نیروی فرهنگی بوده و همگی دارای احساس مسئولیت نسبت به فرهنگ جامعه و کشور می باشند.

وی رویکرد فرهنگی وزارتخانه را در حوزه های ورزش و جوانان، معرفت، معنویت و پاکی دانست و افزود: کار در حوزه فرهنگی جذاب و شیرین، اما دشوار است. بنابراین در این حوزه نیازمند مدیریت جهادی هستیم که با عشق و انگیزه های درونی همراه است و در قالب زمان و فعالیت کارمندی نمی گنجد.

احمدی با تقدیر و تشکر از زحمات مدیران سابق این معاونت و آرزوی توفیق برای مدیرکل دفتر امور فرهنگی خاطرنشان کرد: امیدوارم در فضایی صمیمی و ایمانی، با شناخت مسائل اصلی و اولویت بندی و برنامه ریزی مناسب، اهداف فرهنگی وزارت ورزش و جوانان محقق شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار