|
|
کدخبر: ۱۵۵۱۵۲

هیچ وقت با قلعه نویی مشکل نداشتم

خبرگزاری تسنیم: مهاجم تیم استقلال امیدوار است روز جمعه با گل او برابر تراکتورسازی به برتری برسند و قهرمان لیگ شوند.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، آرش برهانی در این فصل فقط ۵ بار برای استقلال گل زد ولی همین ۵ گل ۱۳ امتیاز برای آبی پوشان تهرانی به ارمغان آورد و این نشان می دهد که مهاجم استقلال در روزهای سخت گل های حساسی را به ثمر رسانده است.

او در بازی با گسترش فولاد، سایپا(رفت و برگشت)، تراکتورسازی و فولاد ۵ گل زد و حالا امیدوار است که در بازی پایانی هم برای استقلال گل بزند و یک قهرمانی دیگر را آبی پوشان تهرانی تجربه کند. برهانی در مورد شرایط استقلال، بازی های هفته آخر و مسائل مختلف دیگر به سوالاتخبرگزاری تسنیمپاسخ داد.

تسنیم: خیلی ها معتقدند باارزش ترین گل فصل را برای استقلال زدی. نظر خودت چیست؟

خوشحالم که گل زدم و نباید از زحمت دیگر بازیکنان و همچنین سانتر خسرو حیدری یادی نکنیم. از خوشحالی هواداران استقلال خوشحالم و آنها همیشه در روزهای سخت حامی من بوده اند.

تسنیم: برخی می گویند قلعه نویی امسال در حق تو کم لطفی کرد. نظر خودت چیست؟

من دوست ندارم در مورد گذشته حرف بزنم و بارها گفته ام که فکر نمی کردم فصل جاری اینطور برایم پیش برود. در اول فصل باشگاه با من قرارداد امضا کرد و این نشان می داد که قلعه نویی مرا می خواهد. من هم در طول فصل هیچ وقت اعتراض نکردم در ضمن هیچ وقت با قلعه نویی یا فرد دیگری در استقلال مشکل نداشتم.

تسنیم: ولی بابت نیمکت نشینی ناراحت بودی.

هیچ بازیکنی دوست ندارد نیمکت نشین باشد و همه می خواهند بازی کنند. با این حال دیدید که من هیچ وقت اعتراضی نکردم و حتی در مورد مشکلات مالی صحبتی نداشتم.

تسنیم: می دانی که گل های تو ۱۳ امتیاز برای استقلال ارزش داشته است؟

خیر، این را الان از شما می شنوم و نمی دانستم. دوست دارم همیشه برای استقلال مثمر ثمر باشم و فکر می کنم کیفیت از کمیت بهتر است.

تسنیم: تو گفته بودی که امسال یک ریال هم نگرفتی، در این باره صحبت کن.

بله همین طور است و می توانید این موضوع را از مسئولان باشگاه هم سوال کنید. من بابت امسال یک ریال هم نگرفتم و ۱۰ درصد هم از سال گذشته طلبکار هستم. با این حال صحبتی انجام ندادم و همه می دانند که تیم ما مشکلات مالی دارد. از طرفی مسئولان باشگاه هم تلاش می کنند و امیدوارم پول همه بازیکنان در پایان فصل پرداخت شود.

تسنیم: همه منتظر بازی های روز جمعه هستند. فکر می کنی استقلال قهرمان شود؟

من به قهرمانی استقلال خیلی خوشبین هستم و اگر امسال جام را بالای سر ببریم، این عنوان خیلی به ما می چسبد.

تسنیم: چرا؟

ما امسال با مشکلات و حاشیه های زیادی دست و پنجه نرم کردیم. مشکلات مالی که معمولا وجود داشت، از طرفی چند بازیکن تاثیرگذار تیم جدا شدند در ضمن بارها با مصدومیت بازیکنان روبه رو شدیم. امیدوارم در نهایت قهرمان شویم تا همه سختی ها از یادمان برود.

تسنیم: چند درصد احتمال می دهی استقلال قهرمان شود؟

همه تیم ها شانس خود را امتحان می کنند ولی فکر می کنم اگر تراکتورسازی را ببریم درصد زیادی شانس قهرمانی خواهیم داشت. از طرفی باید منتظر نتایج دیگر مدعیان باشیم.

تسنیم: فکر می کنی روز جمعه گل قهرمانی استقلال را بزنی؟

من همیشه دوست دارم برای استقلال بازیکن تاثیرگذاری باشم و در خدمت تیم بودن از همه چیز مهمتر است. اولین موضوع مهم قهرمانی استقلال است و خوشحال می شوم در این راه به تیمم کمک کنم. امیدوارم زدن گل قهرمانی روزی من باشد و این اتفاق رخ دهد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار