|
|
کدخبر: ۱۵۵۵۹۷

استقلالی بودم ولی به پرسپولیس رفتم

خبرگزاری تسنیم: بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای امیر قلعه نویی آرزوی موفقیت می کنم اما فولاد قهرمان لیگ می شود.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، مرتضی فنونی زاده در حاشیه تمرین امروز استقلال در خصوص اینکه چه تیمی شانس قهرمانی در لیگ برتر را دارد اظهار داشت: همه تیم های مدعی روی کاغذ شانس قهرمانی دارند اما فولاد خوزستان از بازیکنان کادر و هیئت مدیره خوبی برخوردار است و فکر می کنم قهرمانی از آن فولاد باشد.

وی افزود: اتفاقات فوتبال از قبل نوشته نشده است. نفت تهران اگر خیلی زرنگ باشد بتواند از سپاهان مساوی بگیرد و در سوی دیگر استقلال مقابل تراکتورسازی تبریز بازی دارد که آنها(تبریزی ها) برای دفاع از حیثیت خود به میدان خواهند رفت. پرسپولیس هم به قول ارسطو بازیگر سریال پایتخت ۳ قهرمانی لیگ در مشتش بود ولی نتوانست از آن استفاده کند.

بازیکن پیشین پرسپولیس تصریح کرد: علی دایی تجربه بین المللی دارد و دیدار تیم های منچستریونایتد و بایرن مونیخ در اروپا را به یاد دارد که چطور در دو دقیقه نتیجه آب بازی تغییر کرد بنابراین او می توانست در ۵ دقیقه آخر دیدار پرسپولیس مقابل راه آهن تمهیداتی بیندیشد که بازیکنان پرسپولیس بازی را کنترل کنند.

فنونی زاده خاطرنشان کرد: سید جلال حسینی یکی از بهترین مدافعان آسیا است اما در دیدار مقابل راه آهن روی نیمکت نشست. اگر این بازیکن خوب بود چرا از ابتدا به بازی گرفته نشد و اگر حسینی خوب نبود و مصدومیت داشت چرا روی نیمکت نشسته بود؟ نمی خواهیم بگویم پرسپولیس ندانم کاری کرد اما قهرمانی از پرسپولیس دور شد.

وی درباره اینکه چرا در تمرین استقلال حضور پیدا کرده گفت: من همیشه در مصاحبه های خود گفته ام که تمام تیم ها مخصوصا استقلال را دوست دارم. من از ابتدا استقلالی بودم ولی ورق به یکباره برگشت و به پرسپولیس رفتم. الان هم نزد بچه محلمان یعنی امیرقلعه نویی آمده ام و برای او آرزوی موفقیت می کنم اما فولاد قهرمان می شود. البته پرسپولیس هم شانس قهرمانی دارد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار